مشارکت شهروندان لازمه موفقیت در اداره شهر است

شهردار شهرکرد گفت: لازمه موفقیت در اداره شهر همکاری شهروندان با مدیریت شهری است؛ لذا باید اعتمادسازی انجام و مشارکت محقق شود و در این راستا لازم است پاسخگوی مشکلات شهروندان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه نوزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رفع مشکل بعضی نقاط شهر که مشکل آب‌گرفتگی دارد در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفته است و اجرای پروژه‌های دفع آب‌های سطحی دنبال می‌شود.

وی افزود: تدوین طرح جامع پسماند، فضای سبز و دفع آب‌های سطحی شهرکرد به زودی انجام خواهد شد و با داشتن برنامه هدفمند نارضایتی‌های شهروندان رفع می‌شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: نصب سرعتکاه‌ها در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شده است تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد کنند و از تصادفات احتمالی جلوگیری و نارضایتی‌های شهروندان رفع شود.

واحدیان تصریح کرد: مدیریت شهری در تمام بخش‌ها آمادگی لازم را برای همکاری با دستگاه‌های متولی در راستای توسعه شهر دارد، زیرا شهرداری پیشرو در برنامه‌ریزی شهری است.

وی با بیان اینکه نقش مردم در اجرای پروژه‌ها باید پررنگ دیده شود تا سطح خدمات کیفی افزایش و هزینه‌ها کاهش یابد، ادامه داد: اگر مردم با مدیران همکاری نکنند در مدیریت شهر موفق نخواهیم بود؛ لذا این امر یک‌طرفه نیست و باید اعتمادسازی انجام و مشارکت محقق شود.

به گزارش ایمنا، شهردار شهر شهرکرد امروز _شنبه نوزدهم آذرماه_ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در راستای تقویت تعامل دولت و مردم، به طور مستقیم پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان شهرکرد است.

شهروندان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی دولت و مردم سامد «تلفن ۱۱۱» مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود در حوزه مدیریت شهری را به طور مستقیم با شهردار شهرکرد مطرح و از طریق کد رهگیری دریافت شده آن‌ها را پیگیری کنند.

کد خبر 625612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.