وخهورست خالق رکوردهایی جدید در جام‌جهانی!

ووت وخهورست با ثبت دبل برای هلند در بازی دیشب مقابل آرژانتین، سه رکورد جدید در تاریخ جام‌جهانی خلق کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه هجدهم آذرماه در چارچوب دومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی‌لوسیل با قضاوت آنتونیو متئو لاهوز برابر یکدیگر قرار گرفتند و تا پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد و به وقت‌های اضافه رفت‌.

تیم ملی هلند دقیقه ۸۴ موفق شد یکی از گل‌های خورده‌اش را به‌وسیله ووت وخهورست جبران کند؛ او با گلی که برای لاله‌های نارنجی وارد دروازه آرژانتین کرد به سومین بازیکن شاغل در سوپرلیگ ترکیه تبدیل شد که در یک‌بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی گل می‌زند.

پیش‌تر فقط دو بازیکن موفق به ثبت چنین آماری شده بودند؛ ایلهان مانسیز (جام‌جهانی ۲۰۰۲ برای ترکیه) و دوماگوی ویدا (جام‌جهانی ۲۰۱۸ برای کرواسی)؛ در نهایت ووت وخهورست (جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای هلند) این آمار را به عدد سه رساند.

وخهورست همچنین در دقیقه ۱۲+۹۰ نیز توانست گل دوم هلند را به شکلی غیرقابل‌باور و ناگهانی وارد دروازه آرژانتین کند تا نارنجی‌پوشان همچنان زنده در جام‌جهانی بمانند؛ وی به نخستین بازیکن تاریخ هلند تبدیل شد که در جام‌جهانی به‌عنوان بازیکن تعویضی موفق به ثبت دبل می‌شود؛ گل دوم ستاره امشب لاله‌های نارنجی در دقیقه ۱۰۰ به دیرهنگام‌ترین گل مراحل‌حذفی تاریخ جام‌جهانی نیز تبدیل شد.

کد خبر 625578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.