بازسازی آلاچیق‌های بوستان اصفهان/ اعطای ۲۰ درصد هدیه خوش‌حسابی به شهروندان

شهردار قزوین از بازسازی آلاچیق‌های بوستان اصفهان خبر داد گفت: ۲۰ درصد هدیه خوش‌حسابی به هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی تخصیص داده می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تعمیر و بازسازی آلاچیق‌های بوستان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در راستای ایمن‌سازی و بازسازی بازیگاه بوستان‌ها و به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب، قطعات پلی‌اتیلن شکسته و معیوب بازیگاه بوستان الغدیر را تعویض و ایمن‌سازی کرده است.

وی با اشاره به هرس فرم درختان سوزنی برگ بلوار پرستار با هدف فرم‌دهی و افزایش زیبایی بصری افزود: عملیات هرس معابر شهید مدرس و پادگان به منظور رفع مشکل تداخل تاج درختان با کابل‌های شبکه برق انجام شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: هرس درختان مسیر بلوار شهید بهشتی در راستای حذف شاخه‌های خشکیده و خطرساز، تأمین ایمنی و حفظ سلامت درختان انجام شد.

صباغی اضافه کرد: ادامه برنامه گل‌کاری پاییزه در سطح فضای سبز به منظور زیباسازی فضای سبز شهری در زیرگذر میدان سیدحسن نصرالله با کاشت گل‌های رنگارنگ بنفشه انجام شد.

وی با اشاره به آموزش نحوه صحیح تفکیک به همراه توزیع سطل‌های تفکیک زباله به ٧۴ دانش‌آموز دبستانی، گفت: آموزش ساکنان برج‌های الهیه در راستای کاهش تولید پسماند و نحوه تفکیک پسماندهای خانگی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه خاک‌ریزی و تسطیح گود بوستان گلسار در ناحیه مینودر ادامه دارد، اضافه کرد: بوستان گلسار در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ مترمربع با زیرساخت‌های ورزشی در دست تکمیل است.

صباغی تصریح کرد: دیوارکشی زمین‌های نامحصور در خیابان حکمت واقع در ناحیه مینودر با هدف ساماندهی و مناسب‌سازی اماکن مخروبه و زمین‌های رها شده برای جلوگیری از فعالیت‌های معتادان و جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود.

وی از اختصاص ۲۰ درصد هدیه خوش‌حسابی به هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و خرید تراکم خبر داد و گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت هزینه‌های پروانه ساختمانی و خرید تراکم به صورت نقدی و یکجا از بیست‌وششم تا بیست‌وهشتم آذرماه اقدام کنند از هدیه خوش‌حسابی شهرداری قزوین به میزان ۲۰ درصد بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 625499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.