لوکا مودریچ: درون زمین با هیچ‌کس رفاقتی ندارم/اگر از رازهای جوان‌سازی آگاهید به‌من بگوئید!

کاپیتان تیم‌ملی کرواسی گفت: دوستانی در برزیل دارم اما وقتی بازی شروع شود، دیگر رفاقتی بین ما نخواهد بود و دشمن یکدیگر محسوب خواهیم شد. من هر تلاشی می‌کنم تا کرواسی به مرحله بعدی برود و از همین‌رو برای کشورم خواهم جنگید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوکا مودریچ در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل سرنوشت‌ساز کرواسی مقابل برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر درخصوص هم‌تیمی‌هایش در رئال‌مادرید که اکنون رقیبش هستند اظهار کرد: تا قبل از بازی با وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو دوست هستیم اما وقتی بازی شروع شود، دیگر رفاقتی بین ما نخواهد بود و دشمن یکدیگر محسوب خواهیم شد. من هر تلاشی می‌کنم تا کرواسی به مرحله بعدی برود و می‌دانم که رفقای برزیلی‌ام نیز برای شکست ما هر کاری خواهند کرد.

وی افزود: بعد از بازی می‌توانیم با هم دوست باشیم. همه به خودشان نگاه می‌کنند که برای کشورشان می‌جنگند و ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا فردا پیروز شویم و به‌دور بعد راه پیدا کنیم.

لوکا مودریچ: درون زمین با هیچ‌کس رفاقتی ندارم/اگر از رازهای جوان‌سازی آگاهید به‌من بگوئید!

کاپیتان باتجربه تیم‌ملی کرواسی درباره زمان بازنشستگی‌اش از بازی‌های ملی تصریح کرد: اکنون به آینده فکر نمی‌کنم و تا زمانی که بتوانم در خدمت تیم‌ملی خواهم بود. صددرصد تمرکزم روی بازی با برزیل است و پس از جام‌جهانی تصمیم می‌گیرم که بازنشسته شوم یا ادامه دهم؛ هنوز برای فکر کردن به آینده وقت دارم. خواهیم دید تا کجا می‌توانم بازی کنم زیرا متأسفانه راهی برای برگرداندن جوانی‌ام ندارم. همچنین فرمولی برای جوان‌سازی دوباره ندارم، اگر آن‌ها وجود دارند، دریغ نکنید و به من بگوئید.

لوکیتا با اشاره به وینیسیوس ستاره تاثیرگذار سلسائو خاطرنشان کرد: خیلی‌خوب است که وینیسیوس به‌خوبی مورد ستایش قرار می‌گیرد؛ او پسر بزرگی است، ما رابطه خوبی بایکدیگر داریم. وینی فوق‌العاده خوب بازی می‌کند و خیلی بهتر از قبل است. اما او تنها کسی نخواهد بود که فردا با آن روبرو خواهیم شد. میلیتائو نیز یکی از ستاره‌های رئال‌مادرید در برزیل به‌شمار می‌رود و ممکن است فردا از ابتدا در ترکیب تیمش بازی را شروع کند؛ شما باید خوب روی حریف و ستاره‌هایش تمرکز کنید، برزیل تیم واقعاً خوبی است.

وی در پایان گفت: فردا کار دشواری برای متوقف‌کردن وینیسیوس خواهیم داشت. همه ویژگی‌های او را می‌دانند، اما اگر بتوانم به‌همراه سایر بازیکنان با برخی تاکتیک‌ها کار او را سخت کنم مطمئناً اینکار را خواهم کرد. همه ما اینجا هستیم تا برای کشورمان بجنگیم.

کد خبر 625420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.