کوهیان: گرگان را با تلاش بازیکنانم شکست دادیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: همیشه از بازیکنانم راضی هستم. زیرا با تمام انرژی خود برای تیم بازی می‌کنند که تلاششان شایسته تقدیر است. در شروع لیگ، عملکرد خوبی نداشتیم و به‌دنبال این هستیم به جایگاه خود برگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ پنجشنبه هفدهم آذر _ هفته اول دور برگشت آغاز شد که در حساس‌ترین بازی، ذوب‌آهن و شهرداری گرگان از ساعت ۱۶ در سالن ملت اصفهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت ذوبی‌ها پیروز شدند.

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن، درباره این بازی اظهار کرد: آسیب‌دیدگی دست ارسلان کاظمی خوب نشده و نمی‌تواند بازی کند. سجاد مشایخی هم نتوانست به‌طور کامل بازی کند و مصدومیت‌هایی که در چند هفته اخیر داشتیم، برای ما دردسرساز شد. امیدوارم برای مسابقات غرب آسیا، هیئت‌مدیره باشگاه نظر مثبتی داشته باشد و تیم را تقویت کند.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان تیم و کادر فنی و اسپانسر خوبی دارد و یکی از تیم‌های باارزش لیگ برتر بسکتبال است. امشب با همت و تلاش بازیکنانم پیروز شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: همیشه از بازیکنانم راضی هستم. زیرا با تمام انرژی خود برای تیم بازی می‌کنند که تلاششان شایسته تقدیر است. در شروع لیگ، عملکرد خوبی نداشتیم و به‌دنبال این هستیم که به جایگاه خود برگردیم.

کد خبر 625390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.