سارقی با ۸۰ فقره سرقت در دام پلیس گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارق محتویات خودرو در این شهرستان، گفت: این سارق پس از دستگیری به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوست‌علی جلیلیان امروز _پنج‌شنبه هفدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به سرقت محتویات خودروهایی حوالی ایستگاه متروی شهر ری، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارقان به سرعت در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهر ری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ با هماهنگی مرجع قضائی، انجام تحقیقات پلیسی گسترده و پوشش‌دهی نقاط جرم‌خیز و گشت زنی‌های هدفمند، سارق را حین سرقت مشاهده و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند، ادامه داد: با بررسی خودروی متهم، تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده و به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کرده است، تصریح کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند و تحقیقات پلیس در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم تا با رعایت هشدارهای پلیسی، خودروی خود را در اماکن امن پارک کرده و به سیستم‌های ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 625360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.