رحیم استرلینگ با اطمینان از امنیت خانواده‌اش به قطر بازمی‌گردد

رحیم استرلینگ ستاره تیم‌ملی انگلیس پس از مختومه‌شدن ماجرای سرقت از منزلش و اطمینان از امنیت همسر و فرزندانش، برای بازی در جام‌جهانی به اردوی سه‌شیرها در قطر اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعاتی قبل از بازی روز یک‌شنبه هفته‌جاری انگلیس و سنگال بود که استرلینگ خبر سرقت از عمارت شش میلیون پوندی خود را دریافت کرد و مجبور شد به لندن باز گردد. گزارش‌های اولیه حکایت از آن داشت خانواده او در هنگام این سرقت مسلحانه در خانه هستند اما گزارش پلیس، این موضوع را رد کرد.

در همین رابطه روزنامه «ایندیپندنت» نوشت که رحیم استرلینگ، مهاجم تیم ملی انگلیس که هم‌اکنون در کشورش حضور دارد، تصمیم نهایی خود را برای بازگشت به اردوی سه‌شیر خواهد گرفت و ممکن است به بازی حساس شنبه شب مقابل فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد. رسانه‌های انگلیسی پیشتر خبر داده‌ بودند استرلینگ به دوستان نزدیکش گفته تا از امنیت صددرصدی همسر و سه فرزندش مطمئن نشود، به قطر باز نخواهد گشت.

در نهایت با اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس بعد از پایان ماجرای سرقت از خانه رحیم استرلینگ، او برای بازی جمعه مقابل فرانسه به قطر سفر کرد. استرلینگ به احتمال فراوان در این دیدار در ترکیب اصلی انگلیس حضور خواهد داشت و فردا به اردوی سه‌شیرها خواهد پیوست.

کد خبر 625359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.