بیش از ۹۹ کیلوگرم تریاک در تهران کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۹۹ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک خبر داد و گفت: در این عملیات سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ ضرغام آذین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره شکایات و گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ ای در این خصوص تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مشخص شد متهمان یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کردند و با استفاده از دو دستگاه خودروی پژو پارس و ۴۰۵ به سمت تهران حرکت کردند، از این رو مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران بعد از چندین ساعت گشت‌زنی و رصد خودروهای مشخص شده در محورهای مواصلاتی شهر تهران، سرانجام در حالی که متهمان در اتوبان آزادگان در حرکت بودند، در اقدامی هوشمندانه متوقف و متهمان دستگیر شدند.

وی افزود: پس از توقیف خودروها و بررسی بیشتر، از خودروی متهمان ۹۹ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک کشف شد و متهمان نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شدند، همچنین پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شدند.

سرهنگ آذین با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ جدی است، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تمام مسیرهای مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه‌روزی حضور دارد و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهد، همچنین محموله‌هایی که از این مسیرها وارد تهران شود تحت نظر قرار گرفته و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

کد خبر 625358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.