ثبت‌ نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌ و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ثبت‌ نام در آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی از شانزدهم آذرماه تا پایان روز جمعه بیست‌وپنجم آذرماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه رئیسی امروز _پنج‌شنبه هفدهم آذرماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت نام در آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی از شانزدهم آذرماه تا پایان روز جمعه بیست و پنجم آذرماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان جهت ثبت نام در این آزمون این دوره از المپیادهای علمی دانش‌آموزی بایستی از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند، ادامه داد: آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی در رشته‌های ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، سلول‌های بنیادی، شیمی، علوم زمین، فیزیک، کامپیوتر، نانوفناوری، نجوم و اخترفیزیک و سواد رسانه‌ای برای دانش‌آموزان مدارس دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به امکان شرکت دانش‌آموزان پایه دوازدهم در المپیادهای علمی، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند، نیز مجاز به شرکت در المپیاد نانوفناوری هستند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ اضافه کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در زمان مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به این امر اقدام کنند، همچنین هزینه ثبت نام برای هر المپیاد ۸۰۰ هزار ریال است که از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت‌نام دریافت می‌شود.

رئیسی تاکید کرد: داوطلبان پس از طی مراحل ثبت نام، شماره پیگیری را که به منزله ثبت‌نام قطعی است، دریافت کرده و آن را جهت استفاده در مراحل بعدی نزد خود نگهداری کنند.

کد خبر 625350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.