رفع مشکلات زمین‌های شهر در آینده‌ای نزدیک

شهردار زرند با بیان اینکه شهروندان همواره با مشکلات مربوط به طرح تفصیلی مواجه هستند، گفت: مشکلات زمین‌های شهروندان در آینده‌ای نزدیک رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ علی ضیاءالدینی امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ در نشستی با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به مشکلات موجود در شهر زرند پرداخت و اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی و شهرداری از نظر کاری با یکدیگر رابطه تنگاتنگ دارند که امیدوارم با تعامل و همکاری بیشتر مسائل و مشکلات شهروندان حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که همواره شهروندان با آن مواجه هستند طرح تفضیلی است، افزود: بازنگری طرح تفضیلی می‌تواند کمک مؤثری به رفع مشکلات شهروندان کند و امیدواریم با همکاری اداره کل راه و ترابری بتوانیم این طرح را در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.

شهردار زرند با اشاره به مشکلات صدور پروانه برای زمین‌های معروف به کل حسین رجبی، اکبرآباد و انتهای منطقه ریحان، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات این زمین‌ها نیاز به اقدام جهادی شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان دارد.

رضا حافظی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز با اشاره به تعامل خوب شهرداری با نهادهای شهری و استانی، گفت: تلاش داریم با تعامل، همکاری و یکپارچگی شهرداری با این اداره کل در قالب یک مجموعه واحد، مشکلات شهر زرند را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: از طرح‌های پیشنهادی شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مسائل مربوط به اراضی تصرفی، بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری و طرح نهضت ملی مسکن بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 625342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.