مطالبات مردم باید از طریق رسانه به گوش مسئولان برسد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه رسانه باید قومیت‌ها و گویش‌ها را به نسل جوان معرفی کند، گفت: مطالبات مردم باید از طریق رسانه به گوش مسئولان برسد و با دریافت پاسخ، اعتماد مردم به مسئولان را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ در جلسه با مدیرکل صداوسیمای استان با بیان اینکه جایگاه شورا در رسانه ملی باید تقویت شود، اظهار کرد: جایگاه شهرداری و شورا در صداوسیمای استان ضعیف است و اطلاع‌رسانی‌ها به درستی انجام نمی‌شود بنابراین می‌طلبد جایگاه مدیریت شهری در رسانه تقویت و موانع برطرف شود.

وی مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی را رسانه دانست و افزود: مردم نیازمند آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی هستند و خدمات انجام شده باید به اطلاع‌رسانی شود، همچنین مطالبات مردم باید از طریق رسانه به گوش مسئولان رسانده و پاسخ دریافت و اعتماد مردم به مسئولان را افزایش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه قومیت‌ها، گویش‌ها و لهجه‌های مختلفی در استان و مرکز استان وجود دارد، بنابراین می‌طلبد رسانه این قومیت‌ها و گویش‌ها را به نسل جوان معرفی و از این ظرفیت به صورت عادلانه استفاده کند.

یوسف صادقی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: در صداوسیما جوان‌گرایی شده و معاونین از جوانان هستند بنابراین می‌طلبد حرف جوانان بیشتر شنیده شود.

وی با اشاره به سوءاستفاده رسانه‌های معاند از وضعیت کنونی جامعه گفت: یک ظرفیتی در جامعه ما مغفول مانده است که رسانه‌های معاند از این ظرفیت بهره‌مند و ناامیدی را در روح جامعه ما می‌دمد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: باید روی فرهنگ گفت‌وگو با مردم کار شود، مطالباتشان را بشنویم و رفع کنیم.

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: صداوسیما در خط مقدم اطلاع رسانی قرار دارد و در راستای احقاق حقوق شهروندی تلاش و مطالبات مردم را مطرح می‌کند.

وی گفت: وحدت و تعامل بین شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد و اقدامات خوبی صورت پذیرفت که نیاز به اطلاع‌رسانی دارد و بستر توسط صداوسیما باید آماده شود.

کد خبر 625288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.