تعاملات مشترک مدیریت شهری سمنان و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن

مدیریت شهری سمنان از انجام همکاری‌های مشترک با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار در شهر سمنان اعلام حمایت و پشتیبانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار سمنان و جمعی از مدیران شهری با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار دیدار و از پروژه‌های مهم شهری از قبیل شهرک آسیا، پهنه شرقی مسجد امام (ره)، طرح ساماندهی صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع) و چند پروژه شهری دیگر بازدید کردند و پس از آن در صحن علنی شورای اسلامی شهر حضور یافتند.

هادی صالحی‌وزیری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار در این نشست با تشریح عملکرد این شرکت در اجرای بعضی از پروژه‌های بزرگ کشور، اظهار کرد: شهروندان سمنانی از پروژه‌هایی مانند مجتمع مسکونی شقایق که طی سال‌های گذشته توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار در شهر سمنان انجام شده است، رضایت داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به حضور شهردار سمنان در دفتر مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار، بررسی‌های انجام شده طی ماه‌های گذشته و مشاهده ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه موجود در شهر سمنان، این شرکت آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری به منظور احداث پروژه‌های بزرگ در شهر سمنان اعلام می‌کند.

در ادامه این نشست، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با استقبال از زمینه‌های فراهم شده برای انجام همکاری‌های مشترک، از حضور شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار در شهر سمنان اعلام حمایت و پشتیبانی کردند.

کد خبر 625271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.