ذوب‌آهن-شهرداری گرگان/ گاندوها مانع بزرگ صدرنشینی گرگانی‌ها

ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در بازی اول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت ۱۶ رودرروی یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین بازی دور رفت لیگ برتر بسکتبال _چهاردهم آذرماه_ برگزار شد و امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه_ هفته اول دور برگشت آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی ذوب‌آهن و شهرداری گرگان از ساعت ۱۶ در سالن ملت اصفهان رودرروی یکدیگر به میدان می‌روند.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ۱۸ امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول قرار گرفته است و شهرداری گرگان دور رفت را با ۲۱ امتیاز و صدرنشینی به پایان رساند.

مسابقه‌ای که همیشه حساس است!

ذوب‌آهن و شهرداری گرگان فصل گذشته به فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال راه پیدا کردند و در فینال گرگانی‌ها با برتری مهره‌ای که داشتند، قهرمانی لیگ برتر بسکتبال را به دست آوردند.

برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ گرگانی‌ها با جذب بازیکنانی مثل بهنام یخچالی تیم خود را تقویت کردند تا هم در لیگ و هم در رقابت‌های غرب آسیا بتوانند نتایج خوبی کسب کنند، اما ذوبی‌ها علاوه بر اینکه بازیکنی جذب نکردند، سه نفر از بازیکنان تیم خود را هم از دست دادند تا لیگ را با یک تیم ناقص شروع کنند.

ذوب آهن-شهرداری گرگان/ گاندوها مانع بزرگ صدرنشینی گرگانی‌ها

در مسابقات لیگ برتر و در عملکرد تیم ذوب‌آهن ضعف بازیکن در این تیم آشکار بود که با تصمیم کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه محمد حسن‌زاده فوروارد مهرام به جمع بلند قامتان اصفهان اضافه شد تا در کنار بازیکنان با تجربه دیگری مانند ارسلان کاظمی، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، آرمان زنگنه و محمدرضا اکبری بتوانند نتایج خوبی کسب کنند، اما حضور این بازیکن به تنهایی تأثیری نداشت چراکه هر کدام از این بازیکنان مصدوم یا با گذشت زمان در بازی کارایی لازم را نداشتند و به نوعی جایگزین خوبی برای آن‌ها در زمین وجود نداشت.

کنترل نوسانات ذوب‌آهن در افکار کوهیان

گاندوها در طول ۱۱ مسابقه‌ای که از دور رفت انجام دادند، می‌توان گفت هیچ بازی را به راحتی پیروز نشدند و در کوارتر های دوم و سوم دچار نوسان‌هایی را نشان می‌دادند که شاید هر مربی جز فرزاد کوهیان اگر هدایت آن‌ها را برعهده داشت نمی‌توانست در کوارتر آخر نتیجه بازی را برگرداند.

این درحالی است که پس از ارزیابی شرایط تیم با پیشنهاد کادرفنی مدیران باشگاه ذوب آهن در ادامه لیگ دو بازیکن جوان و محمدحسین جعفری به جمع سفیدپوشان ذوب‌آهن اضافه کردند که طبق گفته سرمربی تیم دو بازیکن جوان برای تمرینات به تیم پیوستند و باید دید جعفری می‌تواند یار خوبی برای ذوب آهنی‌ها باشد یا خیر.

ذوب آهن-شهرداری گرگان/ گاندوها مانع بزرگ صدرنشینی گرگانی‌ها

تیم بسکتبال ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در دور رفت این رقابت‌ها در گرگان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان مهران حاتمی با نتیجه ۸۸ بر ۸۳ به پیروز شدند. حساسیت رقابت این دو تیم به لیگ برتر بسکتبال بانوان هم رسیده که دختران بلندقامت ذوب‌آهن در یک دیداری مهم موفق شدند در بازی چند روز گذشته خود گرگانی‌ها را شکست دهند.

کد خبر 625259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.