گوشی سامسونگ گلکسی M04 چه زمانی عرضه می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی M04 نهم دسامبر عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد به‌زودی گوشی هوشمند گلکسی M۰۴ را نهم دسامبر با قیمت ۱۱۲ دلار در بازار هند عرضه کند. این محصول در رنگ‌های سبز و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ گوشی ذکر شده دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است، یک دوربین سلفی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته است.

دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست گوشی سامسونگ گلکسی M04 قرار گرفته شده است. این محصول احتمالاً دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD با فناوری ناچ قطره‌ای است. گوشی جدید سامسونگ از پردازنده مدیاتک Helio P35 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

انتظار می‌رود یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی M04 تعبیه شود که شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود؛ یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر محصول قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. احتمالاً گوشی سامسونگ گلکسی M04 با سیستم‌عامل Android 12 Go Edition اجرا می‌شود.

کد خبر 625211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.