انهدام باند سارقان خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت خودروهای زانتیا با ۱۲ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی سرقت چند دستگاه خودروی زانتیا در شهر اصفهان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق به شناسایی باند سه نفره از سارقان در این خصوص شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی تمام اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند، ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۲ فقره سرقت خودروی زانتیا اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر عزم جدی پلیس آگاهی در شناسایی و برخورد با سارقان تأکید کرد و از مردم خواست، آموزش و هشدارهای پلیس را جهت پیشگیری از وقوع سرقت مدنظر قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 625180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.