رخداد حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته این شهرستان را تشریح کرد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۵۴ سه‌شنبه پانزدهم آذرماه یک مورد حریق در آشپزخانه منزل مسکونی در خیابان اوحدی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره هفت در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه گاز و هود آشپزخانه دچار حریق شده بود، ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.

واژگونی خودرو و محبوس شدن راننده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساعت ۱۶:۲۰ سه‌شنبه پانزدهم آذرماه یک دستگاه خودروی پژو جی‌ال‌ایکس در بزرگراه شهید ردانی‌پور بعد از پل رباط اطلاع داده شد که نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند، در این حادثه مرد ۲۱ ساله مصدوم شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه شاهد نشت بنزین و محبوسی راننده بودیم، افزود: ایستگاه شماره شش آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

حریق در سوئیت مسکونی و مصدوم شدن مرد ۴۰ ساله

کاوه‌آهنگران خاطرنشان کرد: ساعت ۱۱:۳۷ سه‌شنبه پانزدهم آذرماه یک مورد حریق در سوئیت مسکونی در خیابان شاپور جدید به سازمان آتش‌نشانی گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه یک مرد ۴۰ ساله به دلیل ناتوانی در اطفای حریق از ناحیه صورت و دو دست دچار سوختگی سطحی شده بود.

وی اضافه کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 625178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.