شمال شهر بر مدار توسعه

آیین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان امروز (چهارشنبه) با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، معتمدان محلی و جمعی از شهروندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ به ایستگاه منطقه ۱۲ رسید و پروژه‌های مختلف عمرانی این منطقه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح شد. این مراسم با حاشیه‌هایی خواندنی همراه بود.

_ آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ شهر اصفهان از افتتاح خیابان صنعتگران در شهرک امیرکبیر آغاز شد؛ بهره‌برداری از این خیابان با حضور مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان ساکن با حرکت دو دستگاه جاروب مکانیزه در این خیابان به صورت نمادین انجام شد.

شمال شهر بر مدار توسعه

_ با فرمان و کلام سجاد گرجی دانشجو و شهروند مشارکت‌جو که یکی از دغدغه‌هایش در ارتباط با مدیران شهر ایجاد این خیابان بود، خیابان صنعتگران به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

_ احداث خیابان جدید در شهرک امیرکبیر گام بعدی از آئین افتتاح پروژه‌ها در منطقه ۱۲ بود که کلنگ احداث این خیابان به دست دختر شهید مدافع حرم شهید شاه سنایی بر زمین زده شد و شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی از همسر و دختر این شهید تقدیر کردند.

_ به گفته مدیران شهری وسعت منطقه ۱۲ شهر اصفهان به وسعت شهر کاشان و دارای ۱۰ محله است.

شمال شهر بر مدار توسعه

_ افتتاح طرح توسعه بوستان مادر گام سوم از آئین بهره برداری از پروژه‌های منطقه ۱۲ بود که به نام نامی مادر و در دهه متبرک به نام حضرت زهرا (س) به شهروندان تقدیم شد.

_ در بوستان مادر نوجوانان مدرسه پهلوانی ۱۱۰ اصفهان به اجرای ورزش باستانی پرداختند، امام جمعه شمال شهر اصفهان نیز اجرای این ورزش که نشانه‌ای از هویت ایرانی اسلامی است را اقدامی ارزشمند دانست.

_ همچنین در بوستان مادر دانش‌آموز دختر به نمایندگی از دهه نودی ها به مدیران شهری و شورا خوش آمد گفت؛ این دانش‌آموز در برنامه بی واسطه نیز که هفته گذشته با حضور شهردار اصفهان برگزار شد، حضور داشت و بی‌واسطه با شهردار درباره مسائل نوجوانان گفت‌وگو کرد.

_ بهره‌برداری از ورزشگاه مشارکتی نگین گام پایانی آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ بود که در حاشیه این برنامه گروهی به اجرای هنرهای ورزشی با توپ پرداختند.

شمال شهر بر مدار توسعه

_علی‌اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از همراهی امام جمعه شمال شهر برای اجرای پروژه‌های شهری تقدیر کرد و گفت: با محوریت حجت الاسلام فیاض بسیاری از کارها در این منطقه تسهیل شد.

_شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر از گوهر جعفری همسر شهید محمد علی حیدری و مادر شهید اسماعیل حیدری تجلیل کردند. این پدر و پسر در عملیات محرم سال ۱۳۶۱ به شهادت رسیدند و پیکر مطهر آنها در ۲۵ آبان بر دستان مردم تشییع شد.

_خانم حسینی بانوی میانسال ساکن در شهرک نگین از افتتاح ورزشگاه نگین ابراز خوشحالی کرد و گفت: «اقدام خیلی خوبی است اما ای کاش مسجد انسیه حورا در این محدوده نیز که سال‌ها نیمه‌کاره مانده نیز به کمک شهرداری به پایان می‌رسید چون آنجا هم می‌تواند یک کانون فرهنگی باشد.»

شمال شهر بر مدار توسعه

_احمدی یکی از کسبه این منطقه نیز خواستار توسعه حمل و نقل عمومی در این منطقه شد و گفت: «سرفاصله اتوبوس‌ها در این منطقه نیم ساعت شده به همین خاطر از خودرو شخصی استفاده می‌کنیم.»

_خانم و آقایی سالمند ساکن خیابان شانزده متری فیروزه هم یادآور شدند: «وضعیت این خیابان نابسامان است، نه جدول بندی دارد و نه دست‌انداز و کافی است باران ببارد آب در خیابان جمع می‌شود؛ ۱۵ سال است استشهاد جمع می‌کنیم، اما هیچ تغییری حاصل نشده است.»

_نوجوانی هفده ساله نیز در حاشیه افتتاح بوستان مادر از وجود زمین خاکی روبروی ورزشگاه نگین گلایه کرد و گفت: «این زمین متعلق به بنیاد مسکن است، اما به حال خود رها شده است، امیدواریم به وضعیت آن رسیدگی شود.»

_ نمایشگاهی از صنایع دستی و صنایع خانگی بانوان منطقه در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۱۲ برپا شده بود که مسئولان شهری و شورا از آن بازدید کردند.

شمال شهر بر مدار توسعه

_مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود در مراسم رسمی افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ در ورزشگاه مشارکتی نگین نیز اظهار کرد: منطقه ۱۲ شهرداری از بزرگترین مناطق شهری اصفهان محسوب می‌شود که دارای ۱۰ محله و جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر است.

وی ادامه داد: منطقه ۱۲ به وسعت ۸۲۰۰ هکتار یکی از مهاجرپذیرترین مناطق شهری اصفهان محسوب می‌شود.

_امام جمعه شمال شهر اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شورا و شهرداری به تعبیر رهبری مردم در اصفهان رایحه خوش خدمت را استشمام کردند، چراکه مسئولان شهری شبانه‌روز در حال جهاد و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: تعامل و مراوده با مردم به‌ویژه در مناطق محروم می‌تواند از شدت مشکلات بکاهد و احساس بی‌عدالتی و بی‌توجهی را در میان مردم برطرف کند.

شمال شهر بر مدار توسعه

_رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری برای خدمت‌گزاری به مردم اظهار امیدواری کرد: آنچه نیاز نوجوانان و جوانان امروز است با احداث این پروژه‌ها تأمین شود.

نورصالحی با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری ارتباط بهتری با آحاد مردم برقرار شده است، افزود: مدیریت شهری عزم جدی دارد که در سال آینده نیز با شناسایی کمبودها و رفع آن‌ها به مناطق کم‌برخوردار رسیدگی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 625165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.