مشکل فاضلاب پردنجان رفع شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مشکل فاضلاب شهر پردنجان و نبود کارشناسی درست در انشعابات آن باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز- چهارشنبه شانزدهم آذرماه- در جمع خبرنگاران، با اشاره مشکل تکمیل‌نشدن آسفالت کمربندی فارسان، اظهار کرد: تنها یک لاین این مسیر آسفالت شده و مابقی آن رها شده است.

وی افزود: جاده دشتک - فارسان امید مردم شهرستان فارسان است امیدواریم این جاده به بهره‌برداری برسد.

هاشمی تصریح کرد: مشکل فاضلاب شهر پردنجان و عدم کارشناسی درست در انشعابات آن، مشکل لوله آبرسانی شهر چلیچه، مشکل عدم ساخت مدرسه خیری حضرت خدیجه در شهر چلیچه با وجود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه توسط خیر جهت ساخت آن، مشکل چهار بانده نشدن جاده جونقان، مشکل خرید قلعه جونقان، لایروبی‌نشدن رودخانه گشنیزجان و بهره‌برداری‌نشدن شبکه بهداشت روستای چغاهست به‌رغم واگذاری زمین را از مشکلات بارز شهرستان فارسان عنوان و خواستار رسیدگی مسئولین مربوطه شد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: استان چهارمحال‌وبختیاری جز استان‌های کم برخوردار است، محرومیت‌های زیاد آن باعث مشکلات متعددی در سطح استان شده که شهرستان فارسان علاوه بر این مشکلات دارای مشکل آب شرب، بیکاری و از دست دادن نیروی کار است، اما اصلی‌ترین مسئله آب آشامیدنی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرستان‌ها باید مشکلات موجود در هر شهرستان را جمع‌بندی و در شورای اسلامی استان پس از بررسی، اولویت‌بندی کنند تا در پیشبرد امور سریع‌تر گام برداشته شود؛ البته برای پیگیری بهتر مشکلات و تسریع در رفع آن نیاز به همکاری بیشتر بین شوراهای استان و مجمع نمایندگان استان داریم.

وی اظهار کرد: مجتمع‌های صنعتی و دامپروری در این شهرستان بسیار کم و کوچک است، اجرای طرح‌های گردشگری و زودبازده در قالب کارگاه‌های خانگی از جمله تولید پوشاک و پرورش مرغ خانگی باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 625162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.