بعضی تنگ‌نظری‌ها و شکاف‌های اجتماعی مانع پیشرفت شهر شده است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: به‌رغم اینکه شهرکرد مرکز تعاملات استان است و اقوام مختلف و نخبگان در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، اما بعضی تنگ‌نظری‌ها و شکاف‌های اجتماعی مانع پیشرفت شهر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در یکصدوچهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: در این جلسه به بهانه گرامیداشت هفته معلول بابک حبیبیان و معصومه مؤمنی توسط مدیریت شهری تجلیل شد.

وی با بیان اینکه ابن دو نفر کارمندان معلولان مدیریت شهری هستند، افزود: روز معلول، تکریم توانایی افرادی است که با وجود معلولیت هر روز بر توانمندی خود افزوده تا به همگان ثابت کنند که معلولیت محدودیت نیست و چه هنرمندانه در عرصه‌های گوناگون بر این حقیقت مهر تأیید زدند.

حیدری تصریح کرد: این بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات اشخاصی است که در مجموعه مدیریت‌شهری شهرکرد با تلاش و پشتکار وظایف خود را با همه دشواری‌ها به نحو احسنت به انجام رسانیده و ثابت کرده‌اید که معلولیت جسمی نمی‌تواند بر اراده راسخ این قشر نقصان ایجاد نماید.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: به همین جهت لازم دانستیم روز جهانی معلولان را گرامی داشته و از خداوند برای این افراد در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» توفیق روزافزون مسألت کنیم.

حیدری با اشاره به لزوم رفع ترافیک شهری، افزود: با توجه به اینکه بیشتر مدارس در خیابان‌های اصلی شهر قرار دارد، در زمان تعطیلی مدارس موجی از ترافیک ایجاد می‌شود، بنابراین می‌طلبد آموزش و پرورش نسبت به عقب‌نشینی مدارس اقدام کند.

وی افزود: به‌رغم اینکه شهرکرد مرکز تعاملات استان است و اقوام مختلف و نخبگان در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، اما بعضی تنگ‌نظری‌ها و شکاف‌های اجتماعی مانع پیشرفت شهر شده است.

کد خبر 625160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.