ورود نظام مهندسی موجب کاهش خطاها و اجرای دقیق امور شهروندان می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: ورود نظام مهندسی و ارتباط سیستمی در انجام کارها موجب کاهش خطاها و اجرای راحت و دقیق‌تر کارهای شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: در حوزه شهرسازی، تعامل دوطرفه شهرداری و نظام مهندسی موجب اتفاقات خوب و رضایت نسبی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سیاست‌گذاری شهرداری، نقش نظام مهندسی بسیار اساسی است، افزود: ورود نظام مهندسی و ارتباط سیستمی در انجام کارها موجب کاهش خطاها و اجرای راحت و دقیق‌تر اقدامات می‌شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: مردم سازنده شهر هستند و باید تدوین طرح جامع تفصیلی براساس نیاز مردم انجام شود.

واحدیان با بیان اینکه دید شهرداری و نظام مهندسی باید ۲۵ ساله باشد، تصریح کرد: وظیفه ما فرهنگ‌سازی و از بین بردن الگوهای نادرستی است که طی سالیان گذشته بین مردم رواج پیدا کرده است؛ در انجام کارها نیز هم نیاز مردم و هم اصول باید رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه با ایجاد پویایی، روح‌بخشی به شهر و مشارکت شهروندان بهترین طرح‌ها اجرایی و هویت‌بخشی به ساکنان و شهر ممکن می‌شود، گفت: جنس درخواست‌های مردمی فرق کرده است و باید به سلامت روح و روان شهروندان توجه بیشتری شود، چنانچه ساختار اصلاح شود، مردم نیز با مدیریت شهری همراه می‌شوند که موجب تزریق روح شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه حوزه مدیریت شهری نباید به حاشیه کشیده شود و لازم است اطمینان مردمی به مدیریت شهری بازگردد، تاکید کرد: شهروندان با وجود پتانسیل‌های بسیار خوب برای توسعه و آبادانی شهر، نیازمند توجه بیشتری هستند.

واحدیان اظهار کرد: در کنار انجام پروژه‌های شهری، توجه به مردم که ولی‌نعمتان ما و تشکیل‌دهنده اصلی شهر هستند نیز ضرورت دارد.

کد خبر 625147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.