حجت‌الاسلام فیاض مطرح کرد: استفاده از ظرفیت اماکن عمومی شهر برای گفت‌وگو با مردم

امام جمعه شمال شهر اصفهان گفت: بیشترین اماکن عمومی شهر در اختیار شهرداری قرار دارد، لذا این مراکز به‌ویژه در شرایط سیاسی و اجتماعی امروز کشور، باید بستری برای گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و جهاد تبیین باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدروح‌الله فیاض امروز _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم، یک توفیق الهی است، بنابراین امیدواریم پروردگار این توفیق را از آنها سلب نکند تا آنها بتوانند تا آخرین نفس به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اصول حکمرانی اسلامی گفت: زمان تحقق جمهوری اسلامی و بعد از آن به همه دنیا اعلام کردیم که با الگوی حکمرانی اسلامی جامعه را اداره می‌کنیم، در این الگو مسئول خادم مردم است و خدمت به مردم را یک افضل و کرامت الهی می‌داند.

امام جمعه شمال شهر اصفهان ادامه داد: در این دوره از مدیریت شورا و شهرداری به تعبیر رهبری مردم در اصفهان رایحه خوش خدمت را استشمام کردند، چراکه مسئولان شهری شبانه‌روز در حال جهاد و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان جامعه اسلامی باید در بین مردم حضور یابند و با آنها مراوده کنند، تصریح کرد: ارتباط مسئولان با مردم به ویژه در مناطق محروم باید بیشتر باشد.

حجت‌الاسلام فیاض اظهار کرد: محله‌هایی در منطقه ۱۲ وجود دارد که زیبنده نظام اسلامی نیست که بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اختلاف بین دو محله در یک منطقه وجود داشته باشد؛ در این راستا تعامل و مراوده با مردم به‌ویژه در مناطق محروم می‌تواند از شدت مشکلات بکاهد و احساس بی‌عدالتی و بی‌توجهی را در میان مردم برطرف کند.

امام جمعه شمال شهر اصفهان با بیان اینکه ارتباط مسئولان شهری با مردم خوب است اما باید بیشتر شود، گفت: مسئولان استانی و شهری باید ارتباط چهره به چهره همراه با الفت با مردم داشته باشند و بخشی از آلام آن‌ها را تسکین دهند.

حجت‌الاسلام فیاض اظهار کرد: بیشترین اماکن عمومی شهر در اختیار شهرداری قرار دارد و لازم است این مراکز به‌ویژه در شرایط سیاسی و اجتماعی امروز کشور، بستری برای گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و جهاد تبیین باشد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های باستانی در کشور یک ضرورت است و شهرداری می‌تواند با توجه به این عرصه، در جهت توسعه هویت ملی و دینی گام بردارد.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین این نیست که من برای طلبه‌ها و بسیجی برای بسیجیان حرف بزند؛ یک سوی جهاد تبیین عموم مردم هستند. باید با اقشار مختلف مردم صحبت کنیم و با یک برنامه منسجم فرهنگی گفت‌وگوی عمومی در شهر را تحقق بخشیم.

کد خبر 625123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.