ایربادز اوپو Enco Air 3 TWS چه زمانی عرضه می‎‌شود؟

به نظر می‌رسد که ایربادز اوپو Enco Air 3 TWS تقریبا ژانویه یا فوریه در رنگ‌های مختلف مانند مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو در ماه مارس ۲۰۲۲ میلادی، هدفون Enco Air 2 TWS را در بازار هند عرضه کرد؛ این هدفون دارای یک کیس شارژ با یک درب شفاف است و تمام ویژگی‌های اصلی به جز ANC را دارا است. اکنون گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که زمان عرضه ایربادز Oppo Enco Air 3 نزدیک است.

این محصول گواهی BIS و SIRIM را دریافت کرده، البته هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات این محصول ارائه نشده است. به نظر می‌رسد که ایربادز اوپو Enco Air 3 TWS تقریباً ژانویه یا فوریه در رنگ‌های مختلف مانند مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

هدفون Oppo Enco Air 2 با درایورهای ۱۳.۴ میلی‌متری عرضه می‌شود؛ از آنجایی که این محصول در یک کیس ژله‌ای شفاف بسته‌بندی شده است، حتی با وجود بسته بودن درب کیس آن نیز، قسمت بالایی آن قابل مشاهده است. عمر باتری این محصول هنگام گوشی دادن به موسیقی یا برقراری تماس تلفنی تا چهار ساعت است، اما با استفاده از کیس شارژ می‌توان تا ۲۴ ساعت از آن بهره برد.

هدفون Oppo Enco Air 2 به منظور بهبود کیفیت تماس از حذف نویز هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. کنترل‌های لمسی روی هدفون شامل گزینه‌هایی برای لمس و نگه‌داشتن، دو یا سه بار ضربه می‌شود. این هدفون دارای گواهینامه TUV Rheinland با عملکرد بالا و استاندارد IPX4 مقاوم در برابر آب است.

کد خبر 624976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.