دستگاه برش لیزر فلزات تولید بروزترین cnc بازار

دستگاه برش لیزر فلزات ( laser metal ) نیاز به لیست قیمت یا تصمیم به خرید یا فروش لیزر برش دارید؟ به کدام دستگاه لیزر برش ورق فلز می‌توان اعتماد کرد؟ همراه ما باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

ساخت و تولید اولین دستگاه cnc لیزر برش با سیستم close loop توسط مجموعه صنعتی یکتا صنعت.

تکنولوژی برش لیزری روشی است که در آن با استفاده از اشعه لیزر برای حکاکی و برشکاری استفاده می‌کنیم. متریال هایی را که با استفاده از این تکنولوژی می‌توانیم برش دهیم شامل ورق آلومینیوم، آهن، استیل و … است.

البته لازم به ذکر است دستگاه برش لیزر فلزات در دو نوع است، لیزر برش فلزات و غیر فلزات. در این دستگاه‌ها، نوع صنعت و متریال مورد استفاده، مشخص می‌کند که کدام دستگاه برش مناسب شما است. بحث ما در اینجا مربوط به دستگاه برش فلزات است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی دستگاه برش لیزر فلزات تولید شده توسط شرکت یکتا صنعت برگرفته از مجله صنعتی آرنیوس بپردازیم. ماشین آلاتی با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا که ایده‌های بسیار نوینی را از خود نشان داده است.

دستگاه برش لیزر فلزات

دستگاه لیزر فلزات یکی از پرکاربردترین ماشین آلات حوزه حکاکی برش لیزری است. این دستگاه‌ها از تکنولوژی فایبر برای برشکاری و حکاکی بر روی متریال استفاده می‌کنند.

فلزاتی را که با استفاده از دستگاه برش لیزر فلزات می‌توان برشکاری کرد شامل آلومینیوم، استیل، فولاد ضد زنگ، مس، روی، برنج و همچنین فلزات گرانبهایی همچون طلا و نقره است.

دستگاه برش لیزر فلزات یکتا صنعت در توان‌های مختلفی ساخته می‌شود که قابلیت برشکاری بر روی تمامی این متریال ها را دارد. بسته به صنعتی که در آن مشغول به کار هستید و همچنین نوع و جنس متریالی که قصد برشکاری بر روی آن را دارید دستگاه‌های مختلفی را می‌توانید تهیه کنید.

از دیگر تفاوت‌های دستگاه برش لیزر فلزات مجموعه تولیدی یکتاصنعت با سایر دستگاه می‌توان به این موارد اشاره کرد: تولید در توان‌های مختلف، ابعاد و اندازه‌های سفارشی، کیفیت بالای قطعات به کار رفته در دستگاه که تحت لیسانس اروپا می‌باشند، قابلیت ارتقا دستگاه‌ها با حداقل هزینه و در نهایت بهره‌مندی از مکانیزم close loop است.

کاربرد دستگاه برش لیزری فلزات

کاربردهای مختلفی را برای دستگاه برش لیزر فلزات یکتاصنعت می‌توان بیان کرد مواردی از قبیل:

برشکاری و حکاکی بر روی انواع ورق‌های فلزی و آلیاژهای فلزی، مونتاژ انواع سازه‌های فلزی، صنعت خودروسازی، صنعت کشتی‌سازی، صنعت هواپیماسازی، ساخت لوله و پروفیل، در دکوراسیون داخلی، ساخت کابین آسانسور، صنعت لوازم خانگی، ماشین‌آلات صنعتی و … اشاره کرد.

مزایای دستگاه برش لیزری فلزات یکتا صنعت

دستگاه برش لیزر فلزات یکتا صنعت دارای مزیت‌های زیادی هستند که مهمترین این ویژگی‌ها دقت، سرعت بالا، کیفیت بسیار بالای قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه. سایر ویژگی‌های این دستگاه به شرح زیر است

  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم
  • اپراتوری بسیار حرفه‌ای
  • افزایش کیفیت خروجی
  • کاهش نیروی انسانی
  • افزایش تیراژ کار در تولیدات انبوه
  • سیستم عیب یاب اتوماتیک
  • دارای تکنولوژی سورس فایبر
  • دقت بسیار بالا در برش فلزات
  • قابلیت برش آهن، آلومینیوم، برنج و استیل در ضخامت‌های مختلف

نحوه عملکرد دستگاه برش لیزر فلزات مزیت‌های زیادی را به صنعت حکاکی و برش لیزری فلزات افزوده است. دستگاه لیزر یکتا صنعت دارای استابلایز، فن و سایر لوازم جانبی است لذا نیاز به خرید تجهیزات جانبی ندارید. زیر ساخت این دستگاه لیزر CNC به صورت کامل می‌باشد و شامل مواردی از قبیل شیربرقی ها، شیر فشار، واحد مراقبت است.

این دستگاه طراحی کاملاً هوشمند و ارتقا پذیری را دارد به طوری که دستگاه لیرز برش تا توان ۳ کیلووات را در صورتی که بخواهید ارتقا دهید فقط ۲ قطعه‌ی آن یعنی سورس و خنک کننده دستگاه را فقط لازم است عوض کنید.

انواع دستگاه برش فلزات

دستگاه cnc برش لیزر یکتا صنعت بر حسب نوع توان به مدل‌های Y-L1، Y-L15، Y-L2، Y-L3، Y-L4،Y-L6 تقسیم بندی می‌شوند. تمامی این دستگاه‌ها از برترین و به روزترین تکنولوژی لیزر که موسوم به نسل چهارم لیزر هستند بهره مند می‌باشند.

دستگاه برش لیزر فلزات تولید بروزترین cnc بازار

مشخصات فنی cnc لیزر یکتاصنعت

هر دستگاه برش لیزر فلزات دارای مشخصات مکانیکی الکترونیکی مخصوص به خود است، اما ویژگی‌ها و ساختار به کار رفته در دستگاه‌های یکتا صنعت باعث منحصر به فرد شدن این دستگاه‌ها از سایر نمونه‌های مشابه در بازار شده است.

  • دستگاه لیزر فایبر برش فلزات کاملاً وارداتی با سورس ریکاس با توان انتخابی
  • هد: ریتولز
  • محور: HIWN تایوان X=25mm و Y=35mm( یا X=20 و Y= 25)
  • نرم افزار: cypcut (جدیدترین ورژن)
  • حداکثر سرعت ۱۰۰ متر بر دقیقه
  • دارای آپشن های مختلف شامل: روغنکاری اتومات، گازرسانی اتومات، کنترلر وایرلس صنعتی،
  • میز ۱.۵ در ۳
  • سورس ریکاس ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ وات
  • هد ریتولز
  • شیر برقی smc ژاپن ۸ بار
  • چیلر هانلی ۱
  • کنترل CNC: ‏CYPCUT CNC laser control system
  • سرو موتورها : پاناسونیک ( بالاترین سطح دقت و کیفیت)
  • دقت 0.02mm
  • ‏Laser head : Raytools وارداتی ساخت سوییس

ساختار close loop یکتاصنعت

مهمترین مشخصه دستگاه برش لیزر فلزات یکتاصنعت که در کمتر دستگاهی مشاهده می‌شود ساختار close loop است.

در دستگاه لیزرهای معمول بازار، کنترلر بالاتر اطلاعی از وضعیت موتور و دقت عملکرد ندارد و لذا سیگنال‌های تولیدی آن بر اساس خطای نهایی نیست.

دستگاه برش لیزر فلزات تولید بروزترین cnc بازار

دقت این سیستم بیش از دقت سیستم‌های ساده است، در سیستم‌های ساده، با افزایش سرعت، دقت سیستم کاهش می‌یابد و توسط این روش، امکان رسیدن به سرعت بالاتر با همان دقت قبلی جود دارد. هزینه کنترلر آن بیش از سیستم‌های ساده است.

در این ساختار تمام برنامه‌ها از قبیل اتوماسیون، درایو ها و … را سیستم دستگاه برش لیزر فلزات به صورت اتوماتیک پارامترها را کنترل می‌کند.

قیمت دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزر فلزات با توجه به تکنولوژی ساخت آنها، جزو دستگاه‌های گران قیمت به حساب می‌آیند. از طرفی ارزش افزوده بالایی دارند که باعث می‌شود سودآوری بسیار مناسبی وارد کسب و کار شما شود.

از نظر هزینه این دستگاه‌ها دارای هزینه‌های معقولی هستند و چون در ساخت آنها قطعات با کیفیتی استفاده شده است از همین رو هزینه‌های تعمیر و نگهداری آنها به شدت کاهش میابد.

به همین دلیل با پرداخت هزینه‌ی اولیه خرید دستگاه برش لیزر فلزات تا سالیان سال نیاز به تعمیر نگهداری و یا تعویض قطعات را نخواهید داشت.

قیمت تمام شده دستگاه برش لیزری وابسته به عوامل مختلفی است، از جمله نوع و توان تیوب لیزر، ابعاد و اندازه سطح کار دستگاه، برند قطعات به کاررفته در دستگاه، وجود ویژگی‌های خاص همچون میز متحرک در دستگاه که برخی از عوامل موثر در قیمت تمام شده دستگاه است.

خرید دستگاه برش لیزری فلزات

مجموعه صنعتی یکتا صنعت است که توانسته در بازارهای منطقه‌ای به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان معرفی شود. این مجموعه با بیش از ۴۰ سال سابقه تولید دستگاه‌های cnc برش پلاسما، برش لیزر، واترجت، هواگاز توانسته خدمات شایانی را به صنعت کشور نماید.

در این مجموعه صنعتی کارشناسان خبره همواره آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی به شما صنعتگران گرامی در زمینه انتخاب و خرید دستگاه برش لیزر فلزات متناسب با کسب و کار شما هستند.

شماره تماس مشاوره: ۰۹۲۱۵۰۱۷۵۰۵

کد خبر 624958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.