نیمار قلابی در آغوش نیمار اورجینال + عکس

بدل نیمار که این روزها در قطر حسابی طرفدار پیدا کرده است، برای تماشای جدال برزیل و کره جنوبی در ورزشگاه ۹۷۴ حضور یافت و نیمار پس از گل‌زنی برای سلسائو، او را در میان تماشاگران در آغوش گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته دوشنبه چهاردهم آذر، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کره جنوبی در ورزشگاه ۹۷۴ شهر راس ابوعبود در چارچوب ششمین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، برابر هم قرار گرفتند. برزیل با هنرنمایی ستاره‌هایش چهار بر یک کره جنوبی را از پیش‌ِرو برداشت و به یک‌چهارم نهایی رسید.

در این بازی، نیمار جونیور، ستاره سلسائو، پس از به‌ثمر رساندن گل دوم برزیل، به‌سمت تماشاگران رفت و بدل خود را در آغوش گرفت و به‌نوعی خوشحالی‌اش را با وی تقسیم کرد و صحنه جالبی در ورزشگاه ۹۷۴ مقابل لنز دوربین‌ها رقم خورد.

نیمار قلابی در آغوش نیمار اورجینال!+عکس

بدل بازیکنان مشهور از مسی و رونالدو اکنون به نیمار هم رسیده. بدل شماره ۱۰ برزیل، این‌روزها در دوحه حضور دارد و حتی باعث به‌هم‌ریختگی شهر شده است. او که دیگون نام دارد، در قطر می‌تازد و حتی در دو بازی بدون بلیت و به‌صورت رایگان وارد استادیوم شده و علاوه بر اینکه خیلی‌ها او را با خود نیمار اشتباه می‌گیرند، با هواداران عکس یادگاری می‌اندازد و از خود نیمار نیز بیشتر طرفدار پیدا کرده است.

کد خبر 624950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.