شهرداری اصفهان، روی ریل بهره‌وری

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همزمان با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به تمام دستگاه‌ها برای ارتقای بهره‌وری، شهرداری اصفهان اقداماتی همچون تعالی سازمانی انجام داده است و انتظار می‌رود شهرداری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر سازوکارهای استقرار چرخه بهره‌وری را اتخاذ کند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تصویب طرح پیشنهادی الزام به استقرار چرخه بهره‌وری در شهرداری اصفهان در شورای ششم اصفهان اظهار کرد: این طرح نقطه عطفی در ارتقای بهره‌وری شهرداری اصفهان است.

وی افزود: همزمان با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به تمام دستگاه‌ها برای ارتقای بهره‌وری، شهرداری اصفهان اقداماتی همچون تعالی سازمانی انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداری موافق بود که این موضوع الزام شود، ساختار بگیرد و بر اساس شاخص‌های مورد توافق و استاندارد اجرا شود تا هر سال امکان پایش وجود داشته باشد و موقعیت بهره‌وری سالیانه بر اساس استاندارد معین نمایان شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که باعث ایجاد انگیزه برای ورود من به شورای اسلامی شهر و پیگیری دغدغه‌ها و نیازهای شهروندان بود، موضوع ارتقای بهره‌وری است.

نباتی‌نژاد گفت: در حال حاضر موضوع ارتقای بهره‌وری به تصویب رسیده است و انتظار می‌رود شهرداری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر سازوکارهای استقرار چرخه بهره‌وری را اتخاذ کند و پیش ببرد.

کد خبر 624943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.