آغاز طرح رزمایش زمستانی با ۸۱۰ گروه امدادی در جاده‌های اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح رزمایش زمستانی ۱۴۰۱ از امروز با حضور ۸۱۰ گروه امدادی و خدمت رسان در جاده‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری امروز _سه‌شنبه پانزدهم آذرماه_ در مراسم آغاز رزمایش زمستانی سال جاری، اظهار کرد: در اجرای این طرح در مجموع ۸۱۰ گروه فعالیت خواهند داشت که از امروز در جاده‌های استان مستقر شده‌اند تا امنیت را برقرار و به مسافران حادثه‌دیده امداد رسانی کنند.

وی برگزاری طرح رزمایش زمستانی ۱۴۰۱ را نشان‌گر وحدت و انسجام دستگاه‌های خدماتی جهت خدمت‌رسانی به مسافران جاده‌های برون شهری دانست و ادامه داد: استان اصفهان به عنوان چهارراه اصلی حمل‌ونقل کشور حدود ۱۲ هزار کیلومتر راه کشور را به خود اختصاص داده و رتبه نخست آزاد راه‌ها را دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروهای پلیس، آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی، امداد خودرو، راهداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسانی تلاش می‌کنند تا در فصل زمستان شرایط خوبی را در جاده‌ها فراهم کنند تا مسافران سفری ایمن داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با تجهیزات جدید هوشمند از جمله پهبادهای پروازی و هلی‌شات، امنیت محورهای مواصلاتی استان را رصد می‌کند.

کد خبر 624939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.