نیمار: می‌ترسیدم دیگر نتوانم در جام‌جهانی بازی کنم/ پاسخ هواداران را با نمایش خوبم می‌دهم

مهاجم برزیل گفت: بعد از مصدومیت به چیزهای بدی فکر می‌کردم و می‌ترسیدم دیگر در جام‌ جهانی بازی نکنم. از پیام‌های حمایتی مردم و هواداران انرژی گرفتم، تنها راهی که می‌توانم از آنان بابت حمایت‌هایشان تشکر کنم از طریق نمایش عملکردم در زمین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه‌شب چهاردهم آذرماه، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کره‌جنوبی در ورزشگاه ۹۷۴ شهر رأس ابوعبود در چارچوب ششمین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر هم قرار گرفتند و در نهایت، این جدال با پیروزی قاطعانه چهار بر یک سلسائو و حضور در جمع هشت‌تیم نهایی به پایان رسید.

نیمار پس از گلزنی در این دیدار که به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد، اظهار کرد: بعد از دچار شدن به مصدومیت، شب‌های بسیار سختی را سپری کردم. به چیزهای بدی فکر می‌کردم و می‌ترسیدم دیگر در جام‌جهانی بازی نکنم. از پیام‌های حمایتی مردم و هواداران انرژی گرفتم، تنها راهی که می‌توانم از هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر کنم از طریق نمایش عملکردم در زمین است.

وی افزود: می‌خواهم از خدا به‌خاطر قدرتی که برای بازگشت به زمین دارم تشکر کنم. خیلی خوشحالم که برگشتم و خوب بازی کردم. خوشبختانه بدون آسیب‌دیدگی بازیکنان از کره‌جنوبی عبور کردیم و برای بازی یک‌چهارم نهایی با کرواسی در روز جمعه آماده هستیم. در جریان بازی هیچ دردی از ناحیه مچ‌پا احساس نکردم و از عملکرد خودم و تیم‌مان راضی هستم.

کد خبر 624923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.