حراست، چشمان بیدار و بازوان توانمند مجموعه شهرداری است

شهردار مبارکه گفت: حراست به‌عنوان چشمان بیدار و بازوان توانمند شهرداری، باید عملکرد قابل قبولی را برای سازمان رقم بزند و در ارتقای مجموعه اداری مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز سه‌شنبه پانزدهم آذر در آیین تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری مبارکه با تاکید بر نقش مهم و حیاتی واحد حراست در ادارات و ارگان‌ها اظهار کرد: همراهی و تعامل در شهرداری‌ها مدیون تلاش‌های مدیران حراست است. بدون شک مدیران حراست به وظیفه اصلی خود که همان حفظ آرامش و صیانت از قانون و امنیت درون‌سازمانی در تمام حوزه‌هاست، عمل کرده‌اند.

وی افزود: حراست به‌عنوان چشمان بیدار و بازوان توانمند شهرداری تلاش دارد عملکرد قابل قبولی را برای سازمان رقم بزند و در ارتقای مجموعه اداری مثمر ثمر باشد.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: رئیس جدید حراست نیروهای شهرداری از بدنه این مجموعه و به‌طور کامل آشنا به مسائل و موارد در بخش‌های مختلف است؛ تجربه کافی را طی این سال‌ها کسب کرده و تاکنون عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

احمدی با اشاره به تعامل مدیر سابق حراست با مجموعه شهرداری تاکید کرد: در دوره گذشته، تعاملات خوبی در مجموعه شهرداری و مدیریت حراست برقرار بود.

به گزارش ایمنا، مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید حراست شهرداری مبارکه با حضور معاون اداره کل حراست استانداری اصفهان، شهردار مبارکه، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرستان و جمعی از معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات صالحی‌خواه، مدیر سابق حراست شهرداری مبارکه، تقدیر و نجفیان به‌عنوان مدیر حراست شهرداری مبارکه معرفی شد.

کد خبر 624914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.