معرک‌نژاد خبر داد: بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در منطقه ۱۲

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در هفته جاری نهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری اصفهان و مجموعه‌های مدیریت شهری، پیشرفت و تعالی شهر در حوزه‌های عمرانی است.

وی افزود: در مجموعه شهرداری اصفهان تلاش کرده‌ایم به‌طور مستمر روند انجام اقدامات در راستای عمران و آبادانی شهر باشد و در قالب پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: از ابتدای شهریورماه امسال افتتاح پروژه‌ها با شعار «به احترام مردم اصفهان» آغاز و تاکنون هشت برنامه آن برگزار شده است که برای اجرای آنها در مناطق مختلف شهرداری اصفهان حضور پیدا کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری نهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اجرا می‌شود که در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌ها یا طرح‌های آماده عملیات اجرایی اختصاص داده شده است؛ به همین منظور فردا _چهارشنبه شانزدهم آذرماه_ میهمان مردم منطقه ۱۲ شهرداری خواهیم شد که امیدواریم بتوانیم این برنامه را نیز به‌خوبی برگزار کنیم.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری و احداث منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان شامل احداث خیابان صنعتگران، طرح توسعه پارک مادر، ورزشگاه مشارکتی نگین، آغاز احداث خیابان جدید در شهرک امیرکبیر و دیگر پروژه‌های عمرانی است.

کد خبر 624857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.