اتفاقات دو ماه گذشته، صرفاً اعتراض به یک واقعه تأسف‌آور نبود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی امروز دست‌های پشت پرده و طراحی‌های کلان استکبار را به خوبی می‌فهمد، گفت: دشمن در دو ماه گذشته با تمام توان وارد میدان شد، نفوذی‌ها و مهره‌های چندساله خود را لو داد و مفتضحانه متحمل شکستی همه‌جانبه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نیکزاد در جلسه امروز _سه‌شنبه، پانزدهم آذرماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور اظهار کرد: در آستانه روز دانشجو قرار داریم، این روز را به همه دانشگاهیان و جوانان دانشجو تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، جنبش دانشجویی ما به‌ذات، یک جنبش ضداستعماری برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار بوده و هست و خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شانزدهم آذرماه به یاد سه دانشجوی شهید سیدمصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی به عنوان «روز دانشجو» نام گرفته است، گفت: این دانشجویان به خاطر اعتراض به سفر معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکا به ایران و همچنین سرگیری روابط ایران با بریتانیا، مظلومانه به شهادت رسیدند. دانشجویان ما سال ۳۲ با بصیرت و روشن‌بینی به درستی در آن ایام که پس از کودتای ۲۸ مرداد قرار داشت، آمریکا و جهان خواران را عامل مشکلات کشور تشخیص دادند و در برابر دخالت‌های بیگانگان در کشور ایستادند.

وی اظهار کرد: دانشجویان ما و جامعه دانشگاهی و فرهیخته ما امروز هم بیدار است و با بصیرتی که دارد دست‌های پشت پرده و طراحی‌های کلان استکبار را به خوبی می‌فهمد. جنبش دانشجویی ما به درستی فهمیده است آنچه که در دو ماه گذشته اتفاق افتاد صرفاً اعتراض به یک واقعه تأسف‌آور نبوده بلکه یک طراحی پیچیده جنگ ترکیبی است که با آتش تهیه اختاپوس رسانه‌ای که از دلارهای آمریکایی و سعودی و انگلیسی تغذیه می‌کند، پشتیبانی می‌شود و با عاملیت دسته‌های اندک گروهک‌های ضد انقلاب و تجزیه‌طلب که به صورت آموزش‌دیده آماده انجام عملیات‌های تروریستی هستند، سازماندهی و اجرا شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمن در دو ماه گذشته با تمام توان وارد میدان شد، نفوذی‌ها و مهره‌های چندساله خود را لو داد و مفتضحانه متحمل شکستی همه‌جانبه شد.

وی ادامه داد: بصیرت و همراهی نکردن مردم با این تروریست‌های شناسنامه‌دار و بی‌اعتنایی مردم به تبلیغات امپراطوری دروغ و جنایت رسانه‌ای وظیفه ما مسئولان را صد برابر کرده است تا اگر تا دیروز هر چند ساعت کار می‌کردیم بیشتر از قبل کار کنیم و اگر حمایت و هماهنگی بین مسئولان برای تدبیر مشکلات در وضعیت خوبی قرار داشت، آن را به وضعیت عالی‌تر برسانیم. نقص‌ها، کاستی‌ها، مشکلات و تنگناهای اقتصادی، معضلات فرهنگی و اجتماعی را با تدبیر بهتر و روحیه جهادی و دوندگی بیشتر درمان کنیم؛ خود را خاک پای این ملت بدانیم و دست‌بوس دستان پرتوان و زحمتکش مردم کشورمان باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی خود را متعهد به ولایتمداری و عمل به منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی می‌داند و تا روز آخر فعالیت خود تلاش خواهد کرد تا خادمی خالص و نوکری وظیفه‌شناس برای مردم ایران باشد. مجلس از تمام ابزارهای قانون‌گذاری و نظارت خود برای این مهم استفاده می‌کند و خواهد کرد.

کد خبر 624843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.