۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
لپ‌تاپ Asus ExpertBook B9 عرضه شد

لپ‌تاپ Asus ExpertBook B9 از تراشه نسل دوازدم اینتل بهره می‌برد و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی SSD وارد بازار شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Asus در ماه می از لپ‌تاپ ExpertBook B9 رونمایی کرد، اخیراً نیز آن را وارد بازار جهانی کرده است. این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و یک ترابایت حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی SSD با قیمت ۱۸۴۰ دلار و نسخه دیگر با ۳۲ گیگابایت حافظه رم و دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۴۴۰ دلار وارد بازار شده است.

لپ‌تاپ Asus ExpertBook B9 دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی Full HD است. این محصول بسیار سبک است، به طوری که با یک باتری ۳۳ وات ساعتی فقط ۸۸۰ گرم وزن دارد. البته یک نسخه دیگر از این دستگاه با باتری ۶۶ وات ساعتی در دسترس کاربران قرار گرفته است، که وزن آن ۱۰۰۵ گرم است. شرکت سازنده اعلام کرده است که نسخه دوم با باتری بزرگ‌تر تا ۱۶ ساعت شارژدهی دارد.

لپ‌تاپ Asus ExpertBook B9 از تراشه نسل دوازدهم اینتل بهره می‌برد و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی SSD وارد بازار شده است. وب‌کم استفاده شده در این محصول از سنسوری با رزولوشن 720p بهره می‌برد و از فناوری تشخیص چهره Windows Hello بهره می‌برد. لپ‌تاپ ذکر شده به دو تاندربولت چهار، HDMI 2.0، یک جک هدفون و یک پورت USB Type-A مجهز شده است و دارای اتصالات Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ است.

کد خبر 624822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.