منجی کرواسی از دینامو زاگرب آمد!+عکس

سنگربان کرواسی در شب کم‌فروغ مهاجمان این تیم،‌ زمینه‌ساز صعود کرواسی به مرحله بعد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شب گذشته تیم ملی کرواسی در ضربات پنالتی موفق شد ژاپن را از پیش رو بردارد.

شاگردان دالیچ در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، پس از شکست مقابل فرانسه در مرحله فینال، عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کردند و در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز کار خود را در گروه F استارت زدند.

کرواسی از مجموع رقابت‌های مرحله گروهی موفق به کسب یک پیروزی روبه‌روی کانادا و دو تساوی برابر بلژیک و مراکش شد و به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی رسید و نهایتاً در یک بازی دشوار مقابل ژاپن ، در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر یک از سد سامورایی‌ها گذشت.

بدون تردید ستاره شاگردان دالیچ در این مصاف لیواکوویچ سنگربان آن‌ها بود زیرا این بازیکن با مهار سه پنالتی مجوز حضور تیم خود در مرحله بعد را امضا کرد.

لیواکوویچ که هم‌اکنون در تیم باشگاهی دیناموزاگرب پا به توپ می‌شود، در سه تقابل مرحله گروهی به دلیل خط آتشین کرواسی تقریباً از جمله بازیکنان کم‌کار زمین به شمار می‌رفت و آن‌چنان که باید و شاید، توانایی‌های خود را اثبات نمی‌کرد اما برابر ژاپن به دلیل بازی روان سامورایی‌ها و کسب نتیجه تساوی در ۱۲۰ دقیقه وقت قانونی، در ضربات پنالتی کاملاً مؤثر ظاهر شد و نایب قهرمان را از خطر حذف نجات داد.

لازم به ذکر است که دیدار کرواسی و ژاپن تا اینجای کار تنها مسابقه مرحله یک هشتم نهایی است که نتیجه آن در ماراتن پنالتی‌ها مشخص می‌شود.

منجی کرواسی از دینامو زاگرب آمد!+عکس

کد خبر 624797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.