به‌رسم عادت، تعظیم سرمربی ژاپن مقابل هواداران به‌نشانه عذرخواهی + عکس

هاجیمه موریاسو پس از حذف تیم ملی ژاپن مقابل کرواسی در مرحله یک‌هشتم نهایی و حذف از جام‌جهانی ۲۰۲۲، مقابل هواداران کشورش سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب دوشنبه چهاردهم آذر، تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و کرواسی در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره در چارچوب پنجمین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر هم قرار گرفتند و پس از پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک، این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد. کرواسی با درخشش لیواکوویچ و مهار استثنایی سه ضربه، با پیروزی سه بر یک به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد و ژاپن پس از شگفتی‌سازی در مرحله گروهی از گردونه مسابقات حذف شد.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، پس از پایان مسابقه و شکست مقابل کرواسی، دربرابر هواداران این کشور سر تعظیم فرود آورد و از آنان بابت حذف از جام‌جهانی عذرخواهی کرد. موریاسو و شاگردانش پس از شکست مقابل کاستاریکا در مرحله گروهی جام‌جهانی هم مقابل هواداران به نشانه عذرخواهی تعظیم کرده بودند.

به‌رسم عادت؛ تعظیم سرمربی ژاپن مقابل هواداران به‌نشانه عذرخواهی+عکس

سامورایی‌ها در جام‌جهانی ۲۰۲۲، عملکرد درخشان و دور از انتظاری داشتند و با شکست دادن آلمان و اسپانیا، قدرت‌های فوتبال دنیا، علاوه بر حذف آلمان از دور رقابت‌ها، به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند، اما با شکست برابر کرواسی، نایب‌قهرمان جهان، برای چهارمین بار در تاریخ فوتبال خود از راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی بازماندند و نتوانستند شگفتی جدیدی خلق کنند.

کد خبر 624773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.