افتتاح ۱۳ پروژه برق‌رسانی در چادگان

سرپرست اداره برق شهرستان چادگان گفت: ۱۳ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان چادگان به بهره‌برداری رسید.

مرتضی اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در ۱۳ روستای بخش مرکزی و چنارود شهرستان چادگان ازجمله روستای مشهد کاوه، حجت‌آباد و کمیتک از بخش مرکزی و روستاهای اورگان، فراموشجان، درک‌آباد، پرمه‌ها، خرسانک‌ها، اصفهانک مشاعی، دهبادها و چشمندگان مجید از توابع بخش چنارود اجرا شد.

وی افزود: این طرح با هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیارد ریال در مرداد و شهریور ۱۴۰۱ اجرا شده است. ضمن اجرای این طرح، تعداد ۱۳۲ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط تعویض و جابه‌جا شده و ۱۵۵ عدد چراغ LID در این روستاها نصب شده است.

سرپرست امور برق شهرستان چادگان از افتتاح پروژه توزیع برق در شهرستان چادگان خبر داد و گفت: ۱۳ پروژه توزیع برق با حضور قائم‌مقام و کارشناسان شرکت توزیع برق استان اصفهان و نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار و بخشدار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در سه روستای بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش چنارود اجرا شده است.

اصلانی با اشاره به طرح تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار ادامه داد: در شهرستان چادگان، ۸۵ کیلومتر شبکه‌های برق به کابل خودنگهدار تبدیل شده و ۱۰ کیلومتر دیگر در حال انجام است.

کد خبر 624748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.