رادولوویچ مربی باشخصیتی است/ بازیکنان باانگیزه و آماده‌ای در اختیار داریم

مربی والیبال سپاهان گفت: تیم جوان و باانگیزه‌ای در اختیار داریم. بازیکنانی در تیم هستند که برای نخستین‌بار در رده سنی بزرگسالان بازی می‌کنند و نسبت به تجربه پایین خود عملکرد قابل قبولی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال سپاهان پس از حضور در سوپرلیگ باشگاه‌های کشور، فصل جاری با هدف توجه به بازیکنان بومی به لیگ دسته یک کشور رفت و در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

طلایی‌پوشان سپاهان با حضور در گروه یازده‌تیمه لیگ دسته یک والیبال و با حضور سرمربی خارجی خود تلاش می‌کنند دوباره به دسته برتر این رشته صعود کنند.

فرهاد کاوه‌آهنگران عضو سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان و دارای مدرک مربیگری سطح دو بین‌المللی که سابقه بازی در تیم‌های ملی والیبال کشورمان و باشگاه‌هایی همچون ذوب‌آهن، سایپا، دانشگاه آزاد تهران، پتروشیمی بندرامام، برق کرمان، شهرداری همدان، الکوفه عراق و ایرانیان دبی را در کارنامه خود دارد، این فصل از رقابت‌ها حضور در جمع والیبالیست‌های سپاهان را تجربه می‌کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: به لطف خدا و تلاش کلیه اعضای تیم شرایط تیم از نظر آمادگی بسیار خوب است چراکه تیم جوان و البته باانگیزه‌ای در اختیار داریم. درواقع بازیکنانی در تیم هستند که برای نخستین بار است که در رده سنی بزرگسالان بازی می‌کنند و نسبت به تجربه پایین خود عملکرد قابل قبولی دارند.

کاوه‌آهنگران درباره نتایج تیم ادامه داد: مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور در دو گروه ۱۱ تیمه برگزار می‌شود. هم‌اکنون یک بازی از دور برگشت رقابت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم که سه بر یک تیم مهر و ماه اصفهان را شکست دادیم. در دور رفت مسابقات نیز در گروهی که تیم‌های چادرملو اردکان، مس شهر بابک، دخانیات تهران، رعد پدافند تهران، گل‌گهر سیرجان، افق قم، مهر و ماه اصفهان، شهرداری شهریار، رازین پلیمر تهران و تیم میبد حضور داشتند، مقام ششم گروه را کسب کردیم. البته در اواسط مسابقات تیم والیبال میبد از حضور در لیگ یک انصراف داد تا گروه ما ۱۰ تیمه شود.

مربی تیم والیبال سپاهان تصریح کرد: حقیقت این است که کادر فنی انتظار داشت بردهای بیشتری کسب شود اما با این وجود بازیکنانی داریم که خیلی خوب تمرین و تلاش می‌کند. آن‌ها باانگیزه هستند و دراصل تشنه یادگیری‌اند اما در همین راستا کادر فنی سعی دارد به آنان اعتماد ویژه‌ای کند، چراکه برای پیشرفت آنان نیاز به زمان داریم و تحمل هواداران و مسئولان باشگاه را می‌طلبد.

رادولوویچ مربی با شخصیتی است/ بازیکنان با انگیزه و آماده‌ای در اختیار داریم

وی با اشاره به جوان‌گرایی جالب توجه باشگاه در رشته والیبال تصریح کرد: اگر بخواهم واقعیت را بگویم، خیلی از این خلع سلاح راضی نیستم اما پیرو سیاست‌های باشگاه و سرمربی هستم. مدیران باشگاه این سیاست را برای تیم تدوین کرده‌اند و کادر فنی تابع آن است.

در کل احساس می‌کنم تیم به یکی دو بازیکن باتجربه نیاز دارد تا در کنار جوانان تیم بتوانند وزنه تیم بوده و در ارتقای کیفیت بازی جوانان مؤثر باشند. این را باید اضافه کنم چند بازیکن باتجربه در تیم داریم اما تمرکز اصلی کادر فنی روی جوانان است.

کاوه‌آهنگران درباره همکاری با سرمربی مونته نگرویی تیم والیبال سپاهان خاطرنشان کرد: بالسا رادولوویچ فرد مسئولیت‌پذیری است. نوع تمرین دادن او بسیار با برنامه و هدفمند است. تمام تمرینات تیم از قبل طراحی شده و برای بازیکنان شرح داده می‌شود.

کار با بالسا بسیار لذت‌بخش است چراکه او با برنامه بوده و مربی محترم و باشخصیتی است. سرمربی تیم به همکارانش نیز اعتماد دارد و احترام زیادی برای ما قائل است؛ در کل باید بگویم که جوانان تیم فرصت خیلی خوبی دارند و با او کار می‌کنند.

وی ادامه داد: برای تیم والیبال سپاهان برنامه پنج ساله تدوین شده است اما این طور نیست که امسال تلاشی برای حضور در جمع هشت تیم برتر نداشته باشیم. تیم‌های گروه ما واقعاً خوب و باانگیزه هستند؛ دراصل تیمی را ندیدم که برای باخت به زمین بیاید، درواقع انتظار این سطح از عملکرد تیم‌ها را در لیگ دسته یک نداشتیم.

مربی تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: باشگاه سپاهان، کاملاً حرفه‌ای است و همه امکانات سوپرلیگ در اختیار ما قرار دارد. باشگاه به جوانان اصفهانی اعم از کادر و بازیکنان اعتماد کرد و یک تصمیم خیلی سخت و درعین‌حال شجاعانه گرفت.

تیمی که جزو سه تیم اول لیگ برتر بود و با ترکیبی از بازیکنان غیربومی و بومی نتایج خوبی را در لیگ برتر گرفت، به یک‌باره به لیگ یک آمد و از توان صددرصدی اصفهان استفاده کرد. درحال‌حاضر به غیر از سرمربی که از کشور مونته نگرو است، تمام تیم که شامل سرپرست، مربیان، کادرفنی و بازیکنان هستند، اصفهانی و بومی هستند که این کار به شرط استمرار می‌تواند نقطه‌عطفی برای والیبال اصفهان باشد.

وی افزود: امیدوارم مدیران ارشد باشگاه همچنان که تا امروز ما را حمایت کرده‌اند، در آینده نیز این تیم جوان را حمایت کنند تا بتوانیم با آرامش خاطر کیفیت کار این نوجوانان و جوانان باانگیزه و جویای نام را بالاتر ببریم و جواب اعتماد باشگاه را هم به نوعی داده باشیم.

کد خبر 624737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.