کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست؟

خبری منتشر شده مبنی بر اینکه کریس رونالدو راهی تیم النصر عربستان خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در شرایطی که کریس رونالدو خود را برای بازی فردای تیم ملی کشورش مقابل سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی آماده می‌کند، روزنامه مارکای اسپانیا ادعا کرده است که این فوق ستاره دنیای فوتبال با یک باشگاه آسیایی برای انتقال توافق کرده است.

ساعتی است که ادعای پیوستن رونالدو به تیم النصر عربستان در رسانه‌ها منتشر شده و هیاهوی خاصی در این زمینه به راه افتاده است. روزنامه مارکا که در زمان حضور رونالدو در اسپانیا، بسیاری از خبرهای این بازیکن را پوشش می‌داد و همواره از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید بوده است، مدعی است که باشگاه النصر عربستان پس از مذاکره با کاپیتان تیم ملی پرتغال، موفق شده این بازیکن را به انتقال راضی کند.

کریستیانو رونالدو که در این فصل، فراز و نشیب‌های زیادی را با باشگاه منچستر یونایتد تجربه کرد، مدتی پیش طی توافقی دوطرفه از این باشگاه جدا شد. او مدت‌ها برای کسب جایگاه همیشگی خود در ترکیب اصلی با تن هاگ در تنش بود و پس از ناامیدی از شرایط شیاطین سرخ، مصاحبه تندی با نشریه سان در انگلستان انجام داد و شرایط مدیریتی منچستر و سرمربی این تیم را مورد انتقاد شدید قرار داد. پس از این مصاحبه بود که منچستری‌ها متوجه شدند دیگر ماندنِ رونالدو در تیمشان صلاح نیست و باید قید این بازیکن را بزنند.

نشریه مارکا مدعی شده که قرارداد دو سال و نیم رونالدو با النصر، درآمدی در حدود ۲۰۰ میلیون یورو در سال برای ستاره سابق تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به همراه دارد و این بازیکن می‌خواهد فوتبالش را در عربستان ادامه و احتمالاً پایان دهد. اگر انتقال رونالدو به النصر با توجه به ادعای صورت‌گرفته انجام شود، این بازیکن بالاتر از لیونل مسی و نیمار، بیشترین دستمزد را در فوتبال دریافت خواهد کرد. مسی و نیمار سالانه از پی‌اس‌جی ۷۵ و ۷۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرند.

مارکا نوشته است که رونالدو از اول ژانویه بازیکن النصر خواهد بود و مبلغ این انتقال با احتساب حقوق و قراردادهای تبلیغاتی، ۲۰۰ میلیون یورو در هر فصل است.

 کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست؟

هدایت باشگاه النصر بر عهده رودی گارسیاست و در فهرست این تیم، بازیکنانی مانند اوسپینا دروازه‌بان کلمبیایی و آلوارو گونزالس اسپانیایی به چشم می‌خورند. تیم گارسیا با حضور رونالدو می‌تواند به قله فوتبال عربستان و آسیا بازگردد.

البته پیش از این، نزدیکان کریس و همین‌طور خود این ستاره پرتغالی اعلام کرده بودند که تصمیم نهایی به پس از جام‌جهانی موکول خواهد شد و وی می‌خواهد تمام تمرکز خود را بر رویای قهرمانی در جام‌جهانی با تیم ملی پرتغال بگذارد. مشخص نیست که آیا ادعای مارکا صحت دارد یا خیر. بعضی از رسانه‌های اروپایی ادعا کرده‌اند که مارکا فقط برای جذب مخاطب و بازدید، چنین خبری را منتشر کرده و رونالدو همچنان خواهان رقابت در بالاترین سطح فوتبال است.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر چه خواهد شد و پس از این رقابت‌ها نیز، رونالدو برای آخرین سال‌های فوتبالش چه تصمیماتی خواهد گرفت.

کد خبر 624728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.