قمصر نیازمند زیرساخت‌های گردشگری است

رئیس شورای اسلامی شهر قمصر از ضرورت ایجاد زیرساخت گردشگری در این شهر توریستی خبر داد و گفت: برای ۱۸۰ هکتار اراضی شهر را که از محدوده خارج شده بود در طرح جامع شهرداری پروانه ساخت صادر شده است.

جعفر معظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه قمصر یک شهر توریستی جهانی است، اظهار کرد: هر ساله بیش از سه میلیون گردشگر برای مراسم گل‌چینی و گلاب‌گیری به این منطقه سفر می‌کنند که شهر قمصر با این تعداد گردشگر به عنوان یک شهر توریستی جهانی معرفی شده است و نیاز به زیرساخت‌های بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه سرانه هر نفر در شهر قمصر ۱۰ میلیون تومان است، افزود: اختصاص بودجه ۴۰ میلیارد تومانی برای این شهر جهت شهر قطب گردشگری نیاز به اعتبارات مجدد دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قمصر با اشاره به اینکه پوشش جمعیت قمصر ۲۲ هزار نفر است، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۴۵۰ انشعاب آب گاز برق در این شهر وجود دارد.

وی با ابراز گلایه از نبود اداراتی که پیش از این در بخش قمصر فعال بود و در حال حاضر به کاشان انتقال یافته است، گفت: ما خواهان برگشت ادارات به این شهر هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه کنیم.

معظمی با اشاره به اینکه شهرداری قمصر خدماتی همچون آسفالت، بلوک‌فرش و روشنایی بی‌سابقه‌ای را طی ۱۰ سال اخیر انجام داده است، گفت: بیش از ۶۰ درصد از بافت بومی قمصر آزادسازی شده است و نیاز به اعتبارات ملی دارد.

وی از طرح جامع شهر قمصر خبر داد و گفت: برای ۱۸۰ هکتار اراضی از شهر که از محدوده خارج شده بود، در طرح جامع شهرداری پروانه ساخت صادر شده است.

کد خبر 624696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.