ضرورت راه‌اندازی واحد سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت شهروندان در شهرداری

شهردار زرند با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری، گفت: مدیران شهر باید تسهیل کننده حضور سرمایه‌گذاران در شهرها باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاء‌الدینی امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در نشست هم‌اندیشی شهرداران منطقه دو شمال استان کرمان که در محل شهرداری زرند برگزار شد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداران استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاران است، اظهار کرد: ما به عنوان مدیران شهری باید تسهیل کننده حضور سرمایه‌گذاران در شهرها باشیم.

وی افزود،: کنار گذاشتن بروکراسی اداری و استفاده از فرصت‌های موجود برای خدمت رساندن به شهروندان از وظایف مدیریت شهری است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: باید سرمایه‌گذاران و تمام کسانی که مشتاق به مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری هستند را تشویق و ترغیب کنیم.

ضیاءالدینی ادامه داد: مشارکت و سرمایه‌گذاری از راهکارهای موفق در طرح‌های توسعه شهری و ایجاد منابع پایدار درآمد شهری است.

وی با بیان اینکه تنها راه حل رفع مشکلات و برون رفت از بحران‌های مالی جذب سرمایه‌گذار است، تصریح کرد: به طور قطع امروزه شهرداری‌ها نمی‌توانند بدون ظرفیت استفاده از سرمایه‌گذار، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

شهردار زرند گفت: شهرداری تنها نهاد عمومی و غیردولتی است که شهروندان از بدو تولد تا زمان مرگ با این سیستم سر و کار دارند و راه‌اندازی واحد سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های شهروندان باید در شهرداری‌ها اجرایی شود.

به گزارش ایمنا، در این نشست شهرداران شهرستان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد کلاس‌های توجیهی کارشناسان حوزه فنی برگزار شود.

کد خبر 624693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.