انهدام باند سارقان خودروهای وانت مزدا و پراید در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و کشف شش دستگاه خودروی مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید در شهر اصفهان بررسی موضوع جهت دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق به شناسایی یک باند سرقت در این ارتباط شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات ضربتی اعضای این باند چهار نفره را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته، متهمان به چهار فقره سرقت خودرو وانت مزدا و دو فقره سرقت خودرو پراید و فروش اموال به دو نفر مال‌خر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این خصوص دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سایر متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر عزم جدی پلیس آگاهی در شناسایی و برخورد با سارقان تأکید کرد و از مردم خواست: آموزش و هشدارهای پلیس را جهت پیشگیری از وقوع سرقت مدنظر قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 624687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.