ادامه موج بارش‌ها از روز سه‌شنبه در مشهد/ از تردد غیرضروری خودداری شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی گفت: درصورتی‌که هموطنان سفر ضروری ندارند، از تردد در محورهای استان خراسان رضوی خودداری کنند و اگر قصد تردد دارند تجهیزات زمستانی و پوشاک مناسب و گرم به همراه داشته باشند.

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهرستان مشهد از امروز تا اوایل وقت فردا بارش متناوب و پراکنده برف را شاهد خواهیم بود و امشب نیز شاهد افت دما هستیم، همچنین دمای هوا در سردترین ساعت به پنج درجه زیر صفر و فردا در گرم‌ترین ساعت به دو درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته در شهرستان فریمان دما به چهار درجه زیر صفر رسید، ادامه داد: انتظار داریم که دمای هوای شهرهای سردسیر استان مانند فریمان و قوچان تا ۱۰ درجه زیر صفر نیز برسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی با بیان اینکه بارش برف تا امشب در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت و فردا به طور موقت بارش‌ها متوقف می‌شود، تصریح کرد: بیشترین بارش در سبزوار با حدود هفت میلی‌متر، قوچان با چهار میلی‌متر و نیشابور با سه میلی‌متر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: امشب در نیمه شمالی و مناطق سردسیر استان خراسان رضوی یخ‌زدگی محورها را شاهد خواهیم بود که باعث لغزندگی معابر می‌شود، همچنین شاهد کاهش دید به دلیل افزایش باد خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه موج بارش دیگری استان را در بر خواهد گرفت که بیشتر در بخش‌های جنوبی استان رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: در صورتی که هموطنان سفر ضروری ندارند، از تردد در محورهای استان خراسان رضوی خودداری کنند و اگر قصد تردد دارند، تجهیزات زمستانی و پوشاک مناسب و گرم به همراه داشته باشند.

کد خبر 624623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.