حفظ زیرساخت‌های شهری با اجرای طرح کمربندی ۱۵ خرداد

شهردار شهرکرد گفت: اجرای طرح کمربندی ۱۵ خرداد زیرساخت‌های شهری را حفظ می‌کند و برای زمین‌های «شهر کیان» ارزش افزوده دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در جلسه کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد، با بیان اینکه کمربندی ۱۵ خرداد یکی از شریان‌های مهم شهرکرد است، اظهار کرد: اجرای امتداد کمربندی ۱۵ خرداد برای شهر ضروری است، چراکه موجب کاهش بار ترافیکی و تصادفات می‌شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی کمربندی جنوب شهرکرد، بهبود در عبور و مرور و کاهش ترافیک را به دنبال دارد، افزود: اجرای طرح کمربندی ۱۵ خرداد زیرساخت‌های شهری را حفظ می‌کند و برای زمین‌های شهرک شهر کیان ارزش افزوده دارد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: مالکانی که اراضی آن‌ها در مسیر کمربندی قرار دارد، پس از موافقت مراجع ذی‌ربط طرح جامع مبنی بر ورود اراضی بالادستی به محدوده شهر مدارک لازم را در اختیار شهرداری قرار دهند.

واحدیان اضافه کرد: دغدغه مدیریت شهری به نتیجه رسیدن پروژه‌های شهری است، اما باید مشخص شود که متولی اجرای یک پروژه کدام واحد است و اطلاعات کافی در خصوص طرح در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد.

وی با اشاره به شکاف ایجاد شده میان مردم و مدیریت شهری، تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات شهروندان، ریشه‌یابی مسائل و آسیب‌شناسی مشکلات شهر می‌تواند شکاف ایجاد شده میان مردم و مدیریت شهری را کاهش دهد تا برای تکمیل پروژه‌ها تصمیم قطعی اتخاذ و اجرایی شود.

شهردار شهرکرد گفت: چنانچه تصمیم‌های مدیریت شهری به مرحله اجرا برسد و شورای اسلامی شهر و شهرداری برای توسعه و آبادانی شهرکرد موارد لازم را پیگیری کنند، اعتماد عمومی احیا می‌شود.

به گزارش ایمنا، در راستای اجرای امتداد کمربندی ۱۵ خرداد جلسه‌ای با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، جمعی از مدیران شهرداری شهرکرد و مالکان اراضی در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

کد خبر 624621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.