اصلاح شبکه آبرسانی فضای سبز ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: طرح‌های توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی فضای سبز ناژوان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی اظهار کرد: اجرای بیش از ۲۵۰۰ متر لوله‌کشی شبکه توزیع در کل عرصه شامل مادی‌ها و فضای سبز ناژوان جهت انتقال آب و تسهیل در آبرسانی فضای سبز در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: طی دو ماه گذشته بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه لوله‌کشی قطره‌ای در فضای سبز ناژوان تأمین اعتبار شده است که با اجرای این طرح، مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع تحت پوشش قرار می‌گیرد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: برای تأمین هزینه اجرای طرح لوله‌کشی شبکه توزیع آب نیز حدود چهار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پهنه ۱۲۰۰ هکتاری عرصه فضای سبز ناژوان گفت: طرح حذف گونه‌های پرمصرف و جایگزینی آن با گونه‌های مقاوم به کم‌آبی در قطعه‌های بزرگی از فضای سبز ناژوان نیز در حال اجرا است.

قائلی خاطرنشان کرد: بیش از شش هزار متر مربع از فضای ناژوان طی دو ماه گذشته و در فاز اول اصلاح و جایگزین گونه‌های آن انجام شده است.

وی با تاکید بر عزم جدی مدیریت شهری در حفظ و حراست از فضای سبز منطقه ناژوان خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با اصلاح و بهبود برخی نواقص و اجرای طرح کاشت نهال با تاکید بر گونه‌های مقاوم به کم‌آبی پارک جنگلی را زنده و پویا نگه داریم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اظهار کرد: از شهروندان و گردشگران نیز درخواست داریم با توجه به فرارسیدن ایام سرد سال از روشن کردن آتش در محدوده ناژوان که باعث از بین رفتن درختان و آسیب رساندن به عرصه فضای سبز آن، همچنین نارضایتی ساکنان و مجاوران این منطقه می‌شود، جدا خودداری کنند.

کد خبر 624606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.