گلایه نایب رئیس شورای شهرکرد از زمان‌بر شدن طرح جامع ترافیک

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد از زمان‌بر شدن اجرای طرح جامع ترافیک شهر گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی ضمن گلایه از زمان‌بر شدن طرح جامع ترافیک شهر اظهار کرد: طرح جامع شهر در حال تصویب است، اما این سوال مطرح است که طرح ترافیک چه زمانی قرار است به تصویب و اجرایی شود و چرا ناظر به‌کار گرفته شده از طرح با خبر نیست؟

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر افزود: بیشترین گره ترافیکی خیابان کاشانی در چهارراه دولت، چهارراه هواپیمایی و سپس خیابان آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی است، بنابراین باید بر اساس اولویت، اجرای پروژه روگذر و زیرگذر را در دستور کار قرار دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: نباید ترافیک میرآباد غربی و منظریه را به داخل شهر منتقل کنیم، بلکه باید مسیر بلوار امام خمینی (ره) در میرآباد بازگشایی و از بار ترافیکی شهر کاسته شود.

لزوم تخصیص اعتبار برای اجرای طرح کنارگذر ناحیه غرب به سه‌راهی هفشجان

محمدرضا بیاتی، رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: اجرای پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی سینا به کمربندی جنوب یکی از طرح‌های اولویت‌دار و توجیه‌پذیرتر است تا بخشی از بار ترافیکی شهر کاسته شود.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها باید به مباحث تخصصی و فنی توجه شود، گفت: در ابتدا باید پروژه روگذر و و زیرگذر میدان بوعلی سینا و سپس روگذر و زیرگذر میدان معلم و طالقانی به کاشانی اجرا شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد ضمن تاکید بر حضور چند روزه مشاور و ناظر طرح جامع ترافیک در شهر خاطرنشان کرد: مشاور طرح ترافیکی باید به صورت میدانی مشکلات ترافیکی شهر را بررسی و سپس طرح ارائه کند، بنابراین لازم است چند روز در شهرکرد مستقر شود.

وی با بیان اینکه مسافت مسیر کمربندی شمالی شهرکرد به چالشتر طولانی است و برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، اضافه کرد: می‌طلبد راه و شهرسازی استان با تخصیص اعتبار، عملیاتی کردن پروژه پل تقاطع غیرهم‌سطح کمربندی شمالی شهرکرد-سامان و اجرای طرح کنارگذر ناحیه غرب به سه‌راهی هفشجان را به فوریت در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 624599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.