به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی ضمن گلایه از زمانبر شدن طرح جامع ترافیک شهر اظهار کرد: طرح جامع شهر در حال تصویب است، اما این سوال مطرح است که طرح ترافیک چه زمانی قرار است به تصویب و اجرایی شود و چرا ناظر بهکار گرفته شده از طرح با خبر نیست؟
وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر افزود: بیشترین گره ترافیکی خیابان کاشانی در چهارراه دولت، چهارراه هواپیمایی و سپس خیابان آیتالله طالقانی به آیتالله کاشانی است، بنابراین باید بر اساس اولویت، اجرای پروژه روگذر و زیرگذر را در دستور کار قرار دهیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: نباید ترافیک میرآباد غربی و منظریه را به داخل شهر منتقل کنیم، بلکه باید مسیر بلوار امام خمینی (ره) در میرآباد بازگشایی و از بار ترافیکی شهر کاسته شود.
لزوم تخصیص اعتبار برای اجرای طرح کنارگذر ناحیه غرب به سهراهی هفشجان
محمدرضا بیاتی، رئیس کمیسیون شهرسازی، حملونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: اجرای پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی سینا به کمربندی جنوب یکی از طرحهای اولویتدار و توجیهپذیرتر است تا بخشی از بار ترافیکی شهر کاسته شود.
وی با بیان اینکه در اجرای پروژهها باید به مباحث تخصصی و فنی توجه شود، گفت: در ابتدا باید پروژه روگذر و و زیرگذر میدان بوعلی سینا و سپس روگذر و زیرگذر میدان معلم و طالقانی به کاشانی اجرا شود.
رئیس کمیسیون شهرسازی، حملونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد ضمن تاکید بر حضور چند روزه مشاور و ناظر طرح جامع ترافیک در شهر خاطرنشان کرد: مشاور طرح ترافیکی باید به صورت میدانی مشکلات ترافیکی شهر را بررسی و سپس طرح ارائه کند، بنابراین لازم است چند روز در شهرکرد مستقر شود.
وی با بیان اینکه مسافت مسیر کمربندی شمالی شهرکرد به چالشتر طولانی است و برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، اضافه کرد: میطلبد راه و شهرسازی استان با تخصیص اعتبار، عملیاتی کردن پروژه پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی شمالی شهرکرد-سامان و اجرای طرح کنارگذر ناحیه غرب به سهراهی هفشجان را به فوریت در دستور کار خود قرار دهد.
نظر شما