عملکرد آتش‌نشانان باید ثبت شود/ امدادرسانی به ۱۵ هزار حادثه در شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عملکرد به موقع آتش‌نشانان در اطفای حریق مجتمع زیتون کار بزرگ آتش‌نشانان شیراز بود که باید ثبت‌ و ضبط شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به رشادت‌های آتش‌نشانان در پوشش عملیات‌های محوله اظهار کرد: عملکرد به‌موقع آتش‌نشانان در اطفای حریق مجتمع زیتون در تاریخ هفتم آذرماه، کار بزرگ آتش‌نشانان شیرازی بود که باید ثبت و ضبط شود، چراکه اگر آتش‌نشانان رشادت نمی‌کردند فاجعه‌ای رخ می‌داد که در تاریخ شیراز باید ثبت می‌شد.

وی با قدردانی از رئیس سازمان آتش‌نشانی و آتش‌نشانان این شهر گفت: در جریان چنین حوادثی آتش‌های بزرگ دیده می‌شود، اما هوشیاری‌ها و شجاعت‌های بزرگ دیده نمی‌شود.

آتش‌نشانان شیرازی ۱۵ هزار حادثه را کنترل کردند

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز نیز در این جلسه افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون آتش‌نشانان شیرازی ۱۵ هزار حادثه را کنترل کردند و از حوادثی بزرگ از جمله حادثه انبار لوازم الکتریکی ۷۰۰ متری خیابان انوری، آتش‌سوزی بازار وکیل و مجتمع زیتون که هر کدام قابلیت تبدیل شدن به یک پلاسکو را داشت، پیشگیری کردند.

کد خبر 624595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.