بهره‌گیری از اوراق قرضه سبز برای بهبود خدمات حمل‌ونقل تورنتو

مدیران تورنتو، مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا، از ارائه خدمات جدید حمل‌ونقل و بهره‌گیری از اوراق قرضه سبز برای احیای پروژه‌های مرکز شهر جهت کاهش اثرات جزایر گرمایی خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران تورنتو مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار را برای پیاده‌سازی پروژه‌های جدید به منظور کاهش تغییرات اقلیمی در نظر گرفته‌اند و مدعی شده‌اند تمام پروژه‌های مربوط به احیای مرکز شهر در راستای کاهش دمای هوا را مورد حمایت خود قرار خواهند داد. برای این منظور از اوراق قرضه سبز بهره گرفته خواهد شد که فرایندی ۲۰ ساله خواهد بود و شامل یک کوپن با سود ۴.۴ درصد است. مدیران تورنتو از سال ۲۰۱۸ تاکنون برای پنجمین بار طرح بهره‌گیری از اوراق قرضه سبز را پیشنهاد داده بودند و در نهایت به یک توافق کلی در این زمینه رسیدند.

احیای پروژه‌های سرمایه‌ای

بهره‌گیری از اوراق قرضه سبز تورنتو هزینه لازم را برای بهبود خدمات حمل‌ونقل شهری و احیای مسیر ساحلی فراهم خواهد آورد و به دنبال آن، تغییرات اقلیمی به طور قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت. در این راستا، پروژه‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری، ایستگاه‌های مترو و معابر مخصوص تردد خودروهای الکتریکی از حمایت مالی بهره‌مند خواهد شد و امکان پیاده‌سازی آن‌ها در مدت زمان کوتاه‌تری فراهم خواهد آمد.

علاوه بر این، توسعه اقتصاد پایدار در رأس اهداف برنامه‌ریزان تورنتو از بهره‌گیری اوراق قرضه سبز خواهد بود که از طریق استفاده دلارهای عمومی هزینه شده توسط شهروندان تحقق خواهد یافت. برنامه‌ریزان تورنتو ادعا کرده‌اند که برنامه اوراق قرضه سبز آن‌ها به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری درست برای پیاده‌سازی پروژه‌های مهم شهری کمک می‌کند، ضمن این‌که هزینه لازم را برای اقدامات مربوط به مقابله با تغییرات اقلیمی فراهم خواهد آورد.

تعداد ۳۴ سرمایه‌گذار از سراسر کانادا و ایالات متحده آمریکا برای پیاده‌سازی برنامه جدید تورنتو داوطلب شده‌اند و به همین دلیل، مدیران تورنتو ادعا کرده‌اند که پروژه اوراق قرضه سبز آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های سرمایه‌ای در سراسر کانادا خواهد بود و در حل مشکلات بازار بدهی کشور نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

بهره‌گیری از اوراق قرضه سبز برای بهبود خدمات حمل‌ونقل تورنتو

کد خبر 624592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.