«یاقوت» آب مورد نیاز فضای سبز شمال شهر را تامین می‌کند

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات عمرانی احداث ایستگاه پمپاژ و مخازن آب هزار مترمکعبی یاقوت با اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی برای آبیاری فضای سبز بوستان‌های آب شمال و شرق منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث ایستگاه پمپاژ و مخازن آب هزار مترمکعبی یاقوت تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی ایستگاه پمپاژ و مخازن آب هزار مترمکعبی یاقوت با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است، گفت: با اتمام این پروژه‌ها می‌توانیم شاهد تحول در کیفیت، شادابی و سرزندگی هر چه بیشتر فضای سبز شمال و شرق منطقه باشیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اهمیت مدیریت منابع آب و ضرورت استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری برای فضای سبز در شهرداری، این ایستگاه در شهرک نگین واقع شده است که تأمین کننده آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز بوستان‌های شمال و شرق منطقه است.

وی با بیان اینکه در عملیات احداث این ایستگاه ۴۱۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۹۹۰ مترمکعب سنگ‌ریزی، ۶۵۰ مترمربع بتن‌ریزی و بیش از ۸۵ هزار کیلوگرم آرماتوربندی انجام شده است، خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه، این مخزن به مخازن آب فضای سبز فرزانگان در منطقه هفت متصل و باعث تقویت آب‌رسانی در شرق منطقه می‌شود.

رسالت ادامه داد: خط انتقال آب، مخزن و ایستگاه پمپاژ، یک پروژه زیربنایی و اساسی در شهر برای حفظ و توسعه فضای سبز یکی از مطالبات مردم برای حفظ سرزندگی فضای سبز بوده است.

کد خبر 624582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.