تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی به‌دلیل بارش برف/برنامه‌های درسی از طریق «شاد» ارائه می‌شود

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: در پی برودت هوا و بارش برف، فردا مدارس ابتدایی در نواحی هفت‌گانه مشهد مقدس، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، چناران، صالح‌آباد، طرقبه شاندیز، زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدزاده امروز یکشنبه سیزدهم آذر در گفت‌وگو با شبکه خبر استان خراسان رضوی، درباره آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی اظهار کرد: در پی برودت هوا و بارش برف، فردا دوشنبه چهاردهم آذر، مدارس ابتدایی در نواحی هفت‌گانه مشهد، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، چناران، صالح‌آباد، طرقبه شاندیز، زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان فریمان، مدارس متوسطه اول در جلگه رخ و احمدآباد و شهرستان کلات در تمام مقاطع با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر آن در مناطق و شهرستان‌هایی که مدارس تعطیل اعلام شده است، تمام مدارس آموزش استثنایی نیز تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه دانش‌آموزان از آموزش محروم نشوند، برنامه «شاد» برای آن‌ها مهیاست و فردا برنامه‌های آموزشی از طریق این برنامه انجام می‌شود.

کد خبر 624541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.