نمایش فیلم داستانی شهید محمدرضا کشاورز در شیراز

فیلم داستانی شهید محمدرضا کشاورز از شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نمایش داده شد.

به گزارش ایمنا، مهدی بابایی، تهیه‌کننده فیلم داستانی شهید محمدرضا کشاورز، در آیینی که با حضور پدر این شهید برگزار شد، اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، بنا را بر این گذاشتم تا گوشه‌ای از مظلومیت بچه‌هایی که در این حادثه به شهادت رسیدند را به‌نمایش بگذاریم.

بابایی گفت: اگر ما ساکت می‌ماندیم، مظلومیت شهدا بیش از پیش می‌شد. در آن زمان، ۱۴ کار برای پاسداشت مقام این شهدا در حال تولید بود که هفت کار به‌صورت داستانی و مستند درباره محمدرضا بود.

وی افزود: دلدادگی‌ای که عوامل فیلم به این کار داشتند، متفاوت از کارهای دیگر بود. درواقع برای ساخت این فیلم داستانی، همه عوامل فیلم با دل و جان پای کار بودند و این کار با هزینه‌های شخصی و مردمی ساخته شد.

بابایی تصریح کرد: این انتظار است که برای روشنگری بیشتر و با هم‌افزایی، کارهای بهتری در پسااغتشاش با محوریت این حادثه تلخ تولید شود.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: فیلم ساخته‌شده درباره شهید محمدرضا کشاورز، یک فیلم داستانی است و ما تلاش کردیم داستان و دیالوگ‌های فیلم کاملا واقعی باشد.

این مراسم با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیة الله (عج) شیراز و با حضور مسئولان بعضی ادارات و نهادهای کلان‌شهر شیراز در سالن غزال تالار حافظ برگزار شد.

منبع: مهر

کد خبر 624540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.