ساعت هوشمند Amazfit Falcon در هند عرضه شد

ساعت هوشمند Amazfit Falcon با استفاده از برنامه Zepp Coach براساس نوع بدن کاربر و تجربه فرد، برنامه ورزشی مناسبی را ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آمازفیت اخیراً ساعت هوشمند جدید خود به نام Amazfit Falcon را در هند عرضه کرد. این محصول با رنگ مشکی و فریم تیتانیوم با قیمت ۵۶۲ دلار در وب‌سایت Amazfit به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند جدید دارای صفحه‌نمایش یاقوت کبود و مقاوم در برابر آب است. صفحه‌نمایش دایره‌ای این گجت پوشیدنی یک پنل ۱.۲۸ اینچی AMOLED با وضوح ۴۱۶ * ۴۱۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت دارد.

ساعت هوشمند Amazfit Falcon با استفاده از برنامه Zepp Coach براساس نوع بدن کاربر و تجربه فرد، برنامه ورزشی مناسبی را ارائه می‌دهد. این محصول از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به دیگر لوازم تناسب اندام مانند کمربند دارای سنسور ضربان قلب متصل می‎‌شود.

گجت پوشیدنی ذکر شده از سیستم‌های موقعیت‌یابی ماهواره‌ای و ردیاب GPS دو بانده بهره می‌برد. این محصول قادر است ضربان قلب، وضعیت خواب، میزان اکسیژن خون و استرس کاربران را ردیابی کند.

انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود، افراد می‌توانند با یک بار شارژ این محصول تا ۱۴ روز به صورت منظم از آن استفاده کنند.

کد خبر 624518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.